Gå til innhold

dukke til 2-årsdagen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

Se på denne linken :

http://www.liveandlearn.com/corolle/yang.html

Corolle dukkene har de i flere størrelser hos Riktige Leker i Oslo.

Min datter på snart fire har en dukke på størrelse med New Born som hun bruker nå. Da hun var to år var hun mest glad i en litt mindre dukke hun hadde som var max 30 cm.

I år er det et lite dukkehus som står på ønskelisten hos oss,og da MÅ jo den lille gullklulmpen få det ;o) Kan forresten tipse andre dukkehuskjøpere om at det er å få kjøpt små dukker med asiatiske utseende (flere nasjonaliteter - tror jeg) hos Riktige Leker.

Lykke til med dukkekjøpet.

Se på denne linken :

http://www.liveandlearn.com/corolle/yang.html

Corolle dukkene har de i flere størrelser hos Riktige Leker i Oslo.

Min datter på snart fire har en dukke på størrelse med New Born som hun bruker nå. Da hun var to år var hun mest glad i en litt mindre dukke hun hadde som var max 30 cm.

I år er det et lite dukkehus som står på ønskelisten hos oss,og da MÅ jo den lille gullklulmpen få det ;o) Kan forresten tipse andre dukkehuskjøpere om at det er å få kjøpt små dukker med asiatiske utseende (flere nasjonaliteter - tror jeg) hos Riktige Leker.

Lykke til med dukkekjøpet.

*sukk*

Den som bodde et sted nærmere Oslo og Riktige Leker... Men vi får nøye oss med den brune Baby Born - dukka, vi!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...