Gå til innhold

Krabben og andre Peru interesserte

Anbefalte innlegg

Hei, jeg abonnerer på reisemagasinet Vagabond og i neste nummer kommer det PERU info. Det er ofte de har interessante artikler.. Man kan også gå inn på web siden og lese noen artikler.. Peru artikkelen kommer i bladet og ikke på Web siden (vil jeg anta)

Adressen til web siden er:

www.vagabond.no

Krabben,. hvordan går det med dere ?

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84483-krabben-og-andre-peru-interesserte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei nedtelling

Tusen takk for tips... Det er kjempebra! Jeg bruker å følge med på alle disse bladene i tilfelle det kommer noe spennende.

Jeg lurte på hvor lenge dere har ventet. Vi har samme godkjennelsesdato som Krabben -for nr 2....Må si at ventinga er lang ;-)))

Lykke til videre!

Gjest krabben

Takk for tipset!

Me har ikkje høyrt noko enno - ventar på siste kvartalsinformasjonen frå AF, og håpar at ting skjer i Peru. Det var jo ei gladmelding at det kom ei tildeling til Noreg, men dei hadde venta i 15 månader frå godkjenning! Me har 'berre' venta i snart 10.

Me kryssar fingrane for tildeling snarleg etter nyttår - ikkje sant, piura?

Takk for tipset!

Me har ikkje høyrt noko enno - ventar på siste kvartalsinformasjonen frå AF, og håpar at ting skjer i Peru. Det var jo ei gladmelding at det kom ei tildeling til Noreg, men dei hadde venta i 15 månader frå godkjenning! Me har 'berre' venta i snart 10.

Gjett om!

Eg har lagt opp løpet heilt på jobben, så om eg vert lengre enn til i slutten av februar, så vil dei ha ein særs lite motivert leiar....

Sender deg ein julehelsing ein dag!

Venteklem

Hei nedtelling

Tusen takk for tips... Det er kjempebra! Jeg bruker å følge med på alle disse bladene i tilfelle det kommer noe spennende.

Jeg lurte på hvor lenge dere har ventet. Vi har samme godkjennelsesdato som Krabben -for nr 2....Må si at ventinga er lang ;-)))

Lykke til videre!

Håper deres ventetid snart nærmer seg slutten.

Vi håper at våres papirer går til Colombia i midten av desember! (men trolig ikke før i januar!)

Vi regner med å få reist til Colombia høsten 2003.slutten av aug/ begynnelsen av sept

Ha en fin advendtstid. Advent er jo å vente ikke sant, og det gjør de fleste her på dette forumet!

Klem fra

Takk for tipset!

Hei Krabben.

Ventetiden er uutholdelig lang for oss Peruventende for tiden....Vi går inn i vår 18 måned på fredag! (etter godkjenning i Peru, altså).Det er rett og slett vanskelig å forholde seg til. Nå regner vi ikke med at det blir noen tildeling til oss i 2002, men måtte ting bedre seg i 2003!!!!!

Annonse

Gjest krabben

Hei Krabben.

Ventetiden er uutholdelig lang for oss Peruventende for tiden....Vi går inn i vår 18 måned på fredag! (etter godkjenning i Peru, altså).Det er rett og slett vanskelig å forholde seg til. Nå regner vi ikke med at det blir noen tildeling til oss i 2002, men måtte ting bedre seg i 2003!!!!!

Nei, er det sant? Har de venta i 18 månader frå godkjenninga? No sakk motet litt her, kjenner eg! Hadde håpa at eitt år var om lag rett, no når ting var byrja å skje att. Då må vel piura og eg byrja å omstilla oss endå ein gong, eller kva? Uff, så trist, eg føler med dykk og håpar at tildelinga kjem FØR jul. Tenk for ei julegåve det ville vera!

Lukke til i bøtter og spann!

Nei, er det sant? Har de venta i 18 månader frå godkjenninga? No sakk motet litt her, kjenner eg! Hadde håpa at eitt år var om lag rett, no når ting var byrja å skje att. Då må vel piura og eg byrja å omstilla oss endå ein gong, eller kva? Uff, så trist, eg føler med dykk og håpar at tildelinga kjem FØR jul. Tenk for ei julegåve det ville vera!

Lukke til i bøtter og spann!

Hei. Jeg var vel noe upresis i mitt forrige innlegg.I dag er den siste dagen i den 17 ventemåned, og i morgen begynner vår 18.......... Vi kan jo håpe på at det vil skje noe raskt for oss alle snart nå. Her i huset prøver vi så godt vi kan å se mot januar/februar. Det gjorde vi i fjor også...

Jeg skjønner at du fikk litt "bakoversveis" av innlegget mitt, men det er vel kanskje OK å vite. Vi får glede oss over at AF tross alt har klart å videreføre en avtale med Peru, det er jo mange som ikke har fått til dette. Og vi kan vel regne med at vi får et barn fra dette fine landet en eller annen gang i løpet av 2003...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...