Gå til innhold

Skjer det noe på distriktsfronten???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, så tregt det går da!!! Håper tildelingen bare kommer dager etter distrikts tildeling for dere denne gangen.

Vi venter også utålmodig på at noe skal skje på Chiquetines, men tror egentlig ingenting skjer nå før jul.

Frem med salven:-)

Denne gangen er det visst bare å smøre på et tykt lag...

Kanskje vi reiser sammen denne gange.

Håper dere snart hører noe

Hilsen en som har ventet 1 mnd lengre enn dere *puh*

Gjest Wasserfaldfelder

Hei, Janita!

Det var triste nyheter! Vi trodde vi virkelig var nærmt å få distrikt(tre mnder siden godkjenning i neste uke), men dere har jo ventet mer enn dobbelt så lenge som oss! Jeg skjønner det egentlig ikke; hvorfor det skal ta så lang tid med dere. På siste oppdateringene til AF sine sider, står det 2-3mnders venting på distrikt. Så jeg trodde at vi var svært nærmt! Vet du hva som gjør at noen må vente lenge? Venter dere på et spesielt lite barn el.l.?

Jeg snakket med adopsjonforum her en dag, og de sa at de hører fra Colombia hver eneste dag og at det skjer mye. Vi får håpe at alle som kommer hjem med barn til jul har mye verdifull post med seg! Lykke til videre med ventingen! Håper virkelig dere snart får gode nyheter!

Masse hilsener fra

Hei, Janita!

Det var triste nyheter! Vi trodde vi virkelig var nærmt å få distrikt(tre mnder siden godkjenning i neste uke), men dere har jo ventet mer enn dobbelt så lenge som oss! Jeg skjønner det egentlig ikke; hvorfor det skal ta så lang tid med dere. På siste oppdateringene til AF sine sider, står det 2-3mnders venting på distrikt. Så jeg trodde at vi var svært nærmt! Vet du hva som gjør at noen må vente lenge? Venter dere på et spesielt lite barn el.l.?

Jeg snakket med adopsjonforum her en dag, og de sa at de hører fra Colombia hver eneste dag og at det skjer mye. Vi får håpe at alle som kommer hjem med barn til jul har mye verdifull post med seg! Lykke til videre med ventingen! Håper virkelig dere snart får gode nyheter!

Masse hilsener fra

Hei

Neida vi venter ikke på noe spesielt lite barn, men vi har en datter fra før av som er bare 3,5 år, så det kan selvfølgelig ha noe med det å gjøre. Det fleste barna fra ICBF er vel mellom 1 - 2 år, men det var dette med å finne rett familie til rett barn da.... Erfaringsmessig fra flere andre vi kjenner har det ofte tatt lenger tid ved andre gangs adopsjon.

Vi venter og er klar over at det er bare sånn det er, men noen dager blir jeg bare så inderliiiiiiig lei av å vente.

Det gikk så utrolig fort første gangen også, og det er dessverre så altfor lett å tenke tilbake og å sammenligne.

Jeg er ved friskt mot:o)))

Huff, så tregt det går da!!! Håper tildelingen bare kommer dager etter distrikts tildeling for dere denne gangen.

Vi venter også utålmodig på at noe skal skje på Chiquetines, men tror egentlig ingenting skjer nå før jul.

Frem med salven:-)

Denne gangen er det visst bare å smøre på et tykt lag...

Kanskje vi reiser sammen denne gange.

Håper dere snart hører noe

Hilsen en som har ventet 1 mnd lengre enn dere *puh*

He, he. Jammen kan det bli fellesreise på oss!

Veldig spennende dette, på så utrolig mange måter.

:o)

Gjest Wasserfaldfelder

Hei

Neida vi venter ikke på noe spesielt lite barn, men vi har en datter fra før av som er bare 3,5 år, så det kan selvfølgelig ha noe med det å gjøre. Det fleste barna fra ICBF er vel mellom 1 - 2 år, men det var dette med å finne rett familie til rett barn da.... Erfaringsmessig fra flere andre vi kjenner har det ofte tatt lenger tid ved andre gangs adopsjon.

Vi venter og er klar over at det er bare sånn det er, men noen dager blir jeg bare så inderliiiiiiig lei av å vente.

Det gikk så utrolig fort første gangen også, og det er dessverre så altfor lett å tenke tilbake og å sammenligne.

Jeg er ved friskt mot:o)))

Hei, Janita!

Takk for svar. Jeg skjønner at vi må belage oss på en litt lengre ventetid vi også. Vi har en egenfødt sønn på 2,5 år og barnet som vi får tildelt må være minst to år yngre enn ham. Da blir det vel lettere å finne barn jo eldre sønnen vår blir. Jeg leste på AF-sidene at 60% av barna som kom fra Colombia i fjor var under 1 år, men jeg tenkte ikke på at de sannsynligvis kom fra private barnehjem og ikke fra ICBF. Så da er det vel bare å smøre seg med tolmodighetssalven og håpe at det skjer noe utover våren.

Lykke til videre!

Hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...