Gå til innhold

Problemer med å bli gravid

Anbefalte innlegg

Ønsker meg et barn med min elskede mer en alt her i verden!

Jeg har hatt ubeskyttet sex de siste 4 mnd. og delv. ubeskyttet sex det siste 1,5 året før det, og likevel har jeg så langt blitt gravid. Jeg er 18 år, og burde være i min "beste alder" for å bli gravid.

Et liv uten å få barn vil få meg til å føle meg så mislykket,trist og lite verd.

I en alder av 4 ble jeg "voldtatt", dette kan jeg ikke huske noe av. Det samme skjedde med min søster i en alder av 8. Hun har liten sjangse til noen gang kunne få barn. Jeg er livredd for at det samme gjelder meg.

Jeg har aldri vært gos gynekolog, men har nå fått en time, i mars! Jeg synes dette er en forferdelig lang ventetid.

Mensen har langt fra vært som det skal, noen ganger blør det lite og klumpete, noen ganger foss blør det, noen ganger er blodet nesten svart!

Det føles rart å skrive om mine svært hemmelige og vanskelige problemer til en drøss ukjente mennesker på nettet, men jeg håper det er noen der ute som har en anelse om hva som er feil!?

En fortvilet hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84778-problemer-med-%C3%A5-bli-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er barnefaren (-e??) informert om at du ønsker barn?

Igrunn ønsker jeg ikke å bli gravid nå, men innen de 5 neste årene el. noe sånt. Saken er vel mer det at jeg heller vil bli gravid nå enn aldri.

Høres teit ut, men det er egentlig ingen grunn til at jeg ikke har brukt beskyttelse.

Men samboeren min nå er han jeg (en gang) vil ha barn med! Og jeg håper og tror han er enig! :) Koz

Annonse

• 3 uker senere...

Igrunn ønsker jeg ikke å bli gravid nå, men innen de 5 neste årene el. noe sånt. Saken er vel mer det at jeg heller vil bli gravid nå enn aldri.

Høres teit ut, men det er egentlig ingen grunn til at jeg ikke har brukt beskyttelse.

Men samboeren min nå er han jeg (en gang) vil ha barn med! Og jeg håper og tror han er enig! :) Koz

Er du klar over at det forumet du skriver i nå, er for mennesker som har mistet barna sine ved dødsfall????!?

Mildt sagt lite passende.

Ditt innlegg passer vel bedre under forum for Graviditet, skulle jeg tro?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...