Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fikk et hint av en medadoptant her inne at det jammen var på tide å vaksinere seg, og nå er det altså gjort. Tok bare hep A og difteri/stivkrampe og poliovaksine. Det får jammen klare seg. Er ikke spesielt sprøyteredd men det er likevel godt å ha unnagjort stikk i armer og ende:-) Samtidig som det føles godt å få utrettet noe konkret i forhold til hentereise. Så nå er jeg altså klar for å motta rettsdato en gang på nyåret:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84812-vaksinasjon-unnagjort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler meg litt skyldig i å "mase" om vaksinasjon - men det er godt når det er gjort - ikke sant? Vi har nettopp tatt siste dose med tarmbakterievaksine (drikkevaksine) - og jeg er så kvalm at jeg holder på å spy. Den er nok egentlig ikke nødvendig denne vaksinen - men vi ble anbefalt den - så dermed tok vi den også. Den var imidlertid noe skikkelig gørr - ble temmelig dårlig i magen av den.

Fikk forøvrig vite at møtedato med DPW 18/12 er 100 % sikker nå - så nå er det bare å hive seg rundt og sørge for at ALT er på plass i løpet av en liten uke. Gjett om vi gleder oss. Håper det blir deres tur også ganske snart.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84812-vaksinasjon-unnagjort/#findComment-459832
Del på andre sider

Føler meg litt skyldig i å "mase" om vaksinasjon - men det er godt når det er gjort - ikke sant? Vi har nettopp tatt siste dose med tarmbakterievaksine (drikkevaksine) - og jeg er så kvalm at jeg holder på å spy. Den er nok egentlig ikke nødvendig denne vaksinen - men vi ble anbefalt den - så dermed tok vi den også. Den var imidlertid noe skikkelig gørr - ble temmelig dårlig i magen av den.

Fikk forøvrig vite at møtedato med DPW 18/12 er 100 % sikker nå - så nå er det bare å hive seg rundt og sørge for at ALT er på plass i løpet av en liten uke. Gjett om vi gleder oss. Håper det blir deres tur også ganske snart.

Du maste da slett ikke:-) Er veldig glad jeg har alle dere der ute som kan minne meg om slike praktiske ting som jeg overhodet ikke har ofret en tanke. og det er flott å ha så mange å spørre. Men i dag er stivkrampe-armen VOND.

Så flott at rettsmøtedato endelig er spikret. Nå går det virkelig unna i svingene her. Det blir virkelig spennende å høre nytt når dere er tilbake. Er sikker på at det blir en fantastisk tur. Vi tenker en masse på dere!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84812-vaksinasjon-unnagjort/#findComment-460790
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...