Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I går fikk vi brev fra VB med beskjed om at søknaden vår ble sendt til Kina 25. november. En ny milepæl i adopsjonsprossessen vår er nådd! Vi var forespeilet at søknaden ville bli sendt i desember, men nå ble den altså sendt noen dager tidligere. Ikke så mye å snakke om, kanskje, men vi tar imot alt som kan være med på å korte ventetiden med stor takk.

Er også fryktelig spent på hvilke følger opphør av kvoter i Kina får. Er usikker på om det får noen betydning for oss, men det KAN jo bety tildeling en måned eller to tidligere. Det er veldig sparsomt med informasjon om dette på VB og AF sine sider. Sikkert fordi nyheten er veldig fersk. Hva tror dere andre?

Fortsetter under...

Hei Fodi!

Gratulerer med ny nådd milepel!!! Vi holder på med dokumentinnsamlingen nå.

Trodde vi hadde allverdens tid - papirene ble jo ikke sendt før om et par mnd. uansett. Så kom meldingen om opphør av kvotene. Ble litt stresset, men får jo ikke legetime før uansett. Føler nå at det haster med å få sendt papirene - vil komme inn i køen litt kjapt - tenker at det kanskje blir et rush av søknader i Kina. Dette er jo spekulasjoner...

Jeg vet forresten ikke om du husker meg. Vi fikk godkjenning 13 nov. etter at jeg sendte klagebrev ang. alder på barnet vi har fra før.

Kan du forresten huske hvor lang tid det tok fra dere sendte papirene til foreningen til de ble sendt videre??

Jeg ønsker deg lykke til fodi!!!

Hilsen fra meg

Hei fodi!

Då er vi i same gruppe....!!!..:-)) Sei ifrå dersom du er interessert i mailkontakt framover....

Mvh

Hei på dere :-)))

Jeg slenger meg på jeg også,...25 nov. er datoen !!!!!

Vi er innafor årets kvote :-)) Vi får krysse fingre for at ventetiden går NED !!

Mail adr. finnes på nicklisten.

Kjempekoselig at vi er flere .

Vi ble forespeilet at papirene skulle sendes i des -jan....så HURRAAA!!!

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...