Gå til innhold

Verdens beste julegave!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• purre

3

• yogi

3

• AAA

2

• nanchang

1

Mest aktive i denne tråden

Gratulerer, purre!

Jeg lurte jo litt på "hvor det ble av deg", om dere ikke hadde fått tildeling eller hva.

Jeg hadde på forhånd tenkt at det ville være vanskelig å beholde anonymiteten hvis vi fikk en gutt. Så jeg skjønner at det ikke var helt enkelt for deg å annonsere det. Men jeg regner med at gleden er stor, og jeg synes at det var fint å høre om noen gutter fra Kina.

Her i huset blir vi bare gladere og gladere for hver dag som går over vidunderet som venter oss.

Lykke til, og god reise til Kina!

Gratulerer, purre!

Jeg lurte jo litt på "hvor det ble av deg", om dere ikke hadde fått tildeling eller hva.

Jeg hadde på forhånd tenkt at det ville være vanskelig å beholde anonymiteten hvis vi fikk en gutt. Så jeg skjønner at det ikke var helt enkelt for deg å annonsere det. Men jeg regner med at gleden er stor, og jeg synes at det var fint å høre om noen gutter fra Kina.

Her i huset blir vi bare gladere og gladere for hver dag som går over vidunderet som venter oss.

Lykke til, og god reise til Kina!

Gratulerer såå masse med den lille gutten :o)).

Hvor gammel er han, og hvilken provins ??

Kjempeoverraskelse kan jeg tenke meg :o)). Håper dere får reise å hente ham snart !!!

Kjempeklem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...