Noraførr Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 hei til alle som befinner seg ett eller annet sted i adopsjonsprosessen! Oi- det ble en lang innledning - vel, vel. Jeg vil bare få GRATULERE alle som har tatt et stort eller et lite skritt framover i adopsjonsprosessen. Det er dere vel unt! Spesiell hilsen til alle dere som nettopp har fått tildeling fra Kina. Det varmet mitt hjerte veldig å høre at dere fikk årets fineste førjulsgave. Det er jo hyggelig å høre at kvotene for Kina er opphevet - får jo håpe at de greier å få ned ventetiden noe. Vi syntes at 14 mnd. var leeenge å vente, men nå er det selvfølgelig glemt. Håpet er jo at det ikke blir like lenge å vente neste gang .... for dette vil jeg oppleve igjen! Denne erfaringen har satt dype spor i meg - og jeg er uendelig takknemling for at jeg har fått lov til å bli mamma på denne måten. Adventstiden er spesiell med en liten i huset. Gled dere! Til neste advent er det dere som kan nyte dagene med en liten i huset. Hun er jo enda liten (snart 13 mnd.), men full av undring over adventsstjerna som henger i stuevinduet. Hun peker og sier "hø??" med en spørrende stemme og med en yndig liten trutemunn. Håper at ventetiden faller litt lettere nå i adventa - det er ei hyggelig tid med lys og varme. Og for dere som venter på den store telefonen nå, så blir adventa i dobbel betydning for dere. Hold ut! Det finnes et barn i et annet land som er ment for akkurat dere. Det vet jeg nå! Ha ei fin adventstid og ei God Ventetid forøvrig! klem fra ei glad og ydmyk mamma 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84917-gratulerer-til-alle-som-har-kommet-ett-skritt-videre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.