Gå til innhold

GRATULERER til alle som har kommet ett skritt videre!!

Anbefalte innlegg

hei til alle som befinner seg ett eller annet sted i adopsjonsprosessen!

Oi- det ble en lang innledning - vel, vel.

Jeg vil bare få GRATULERE alle som har tatt et stort eller et lite skritt framover i adopsjonsprosessen. Det er dere vel unt!

Spesiell hilsen til alle dere som nettopp har fått tildeling fra Kina. Det varmet mitt hjerte veldig å høre at dere fikk årets fineste førjulsgave.

Det er jo hyggelig å høre at kvotene for Kina er opphevet - får jo håpe at de greier å få ned ventetiden noe. Vi syntes at 14 mnd. var leeenge å vente, men nå er det selvfølgelig glemt. Håpet er jo at det ikke blir like lenge å vente neste gang .... for dette vil jeg oppleve igjen! Denne erfaringen har satt dype spor i meg - og jeg er uendelig takknemling for at jeg har fått lov til å bli mamma på denne måten.

Adventstiden er spesiell med en liten i huset. Gled dere! Til neste advent er det dere som kan nyte dagene med en liten i huset. Hun er jo enda liten (snart 13 mnd.), men full av undring over adventsstjerna som henger i stuevinduet. Hun peker og sier "hø??" med en spørrende stemme og med en yndig liten trutemunn.

Håper at ventetiden faller litt lettere nå i adventa - det er ei hyggelig tid med lys og varme. Og for dere som venter på den store telefonen nå, så blir adventa i dobbel betydning for dere.

Hold ut! Det finnes et barn i et annet land som er ment for akkurat dere. Det vet jeg nå!

Ha ei fin adventstid og ei God Ventetid forøvrig!

klem fra ei glad og ydmyk mamma

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...