Colombiamamma Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Hei hvordan går det med dere? Har dere fått distrikt? Klem fra 0 Siter
SolyMar Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Vi venter og venter på distrikt men det er vel litt for tidlig ennå :-) Har forberedt meg selv på at vi ikke hører noe før i januar/februar. Det er jo 3 mndr. siden vi ble godkjent hos ICBF men etter forumet å dømme så har jeg forstått at det går tregere i Colombia,så her er det bare å smøre seg med tålmodighet. Godt at man har julen å se frem til med alt det fører med seg, men må innrømme at jeg dagdrømmer mye om dagen om at barnet vi skal hente antagelig er født allerede.... :-) 0 Siter
colom Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Vi venter og venter på distrikt men det er vel litt for tidlig ennå :-) Har forberedt meg selv på at vi ikke hører noe før i januar/februar. Det er jo 3 mndr. siden vi ble godkjent hos ICBF men etter forumet å dømme så har jeg forstått at det går tregere i Colombia,så her er det bare å smøre seg med tålmodighet. Godt at man har julen å se frem til med alt det fører med seg, men må innrømme at jeg dagdrømmer mye om dagen om at barnet vi skal hente antagelig er født allerede.... :-) Hei Solymar! Hvor lenge ventet dere på godkjenningen fra Colombia? Vi mangler 1 uke på 4 måneders venting, og synes ting går svært tregt for tiden. Lykke til med videre venting, måtte det gå fort!!! 0 Siter
SolyMar Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Hei Solymar! Hvor lenge ventet dere på godkjenningen fra Colombia? Vi mangler 1 uke på 4 måneders venting, og synes ting går svært tregt for tiden. Lykke til med videre venting, måtte det gå fort!!! Det gikk faktisk veldig fort :-) AF sendte papirene til Colombia ca. 6.august 2002 og godkjenningen fra ICBF var datert 12. september 2002. Det tok altså en drøy måned for vår del. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.