Gå til innhold

NO ER VI HJEMME FRA COLOMBIA

Anbefalte innlegg

Ja no folkens har vi komt hjem. Vi dro som et kjærestepar, og kom hjem som en familie. Det er utrolig deilig å få lande på norsk jord, og vite at vi no er en ordentlig familie. En mamma, en pappa, og ei lita datter.

Turen hjem gikk kjempe fint. Lille solstråle sov omtrent hele veien, og laget så vidt noen lyder. På flyplassen i Ålesund ble vi møtt av familie, venner og kolegaer. Det var utrolig deilig å få se at så mange hadde møtt opp for å ta i mot prinsessa vår. ( og oss så klart da).

No har vi startet det nye livet her hjemme, og desse to dagene har gått med til å vise frem lisje prinsessa vår. Hun er ei lita pratebøtte som elsker kos og suss. Kan ikke se meg mett av ho. Det er deilig å endelig å være mamma. Dette har jeg lengta etter i mange år.

Til slutt vil jeg gratulere alle dere som har komt et steg videre i prosessen. Dere har virkelig noe å se fram til.

Dere som er igjen i Cali, vi snakkes snart!!!! Lykketil med resten av oppholdet.

Så vil jeg ønske alle her inne Ei riktig God Jul.

mange klemmer fra meg og mine to kjære som jeg skal feire jul sammen med.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84957-no-er-vi-hjemme-fra-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Velkommen hjem alle tre. Ønsker dere alle lykke til videre og kos dere masse! Riktig god jul.

Selv kom vi hjem for ganske nøyaktig to år siden til østlandet med en liten gutt på 2 år fra Colombia/Pasto og det meste har godt veldig bra.

Må fortelle om en episode fra barnehagen i dag, noe mamma innerst inne syntes var kjempeartig......

Kontaktpersonen hans fortalte meg at han har fått tilsnakk i barnehagen i dag da han har vært i vinduet (med hjelp av kompisen) å SPIST opp en stor pepperkakemannen som hang til pynt, ser han for meg der han leker Tarzan for å få tak i disse pepperkakene.

Og mamma som skulle prøve å ta dette alvorlig måtte bare si at det er helt greit å gjøre "nissegreie" :o) men vi spiser ikke opp pynten som henger i vinduet!

Klem fra

haapte jo aa se deg her i karibien jeg da......haapte saken deres skulle droye ut noe veldig.....neida.....kos dere der hjemme....vi kommer snart etter....og takk for koselige dager i Cali!

Tenk at vi endelig er blitt en familie.....kan nesten ikke tro at jeg skal faa ta med meg lillegutt hjem jeg......det er for godt til aa vaere sant!!!!

Solbrent klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...