Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, at Storm er utenfjellsadoptert, har jeg hatt på følelsen fra episode 2... Lurer på når Storebror på 6 her i huset skal oppdage det samme.

;-)

Ja, han er det. Vi leser boka og der kom det tidlig frem at det samtidig som nissemamma og nissepappa mistet guttungen av sleden ble funnet en gutt som fjellmor og fjellfar adopterte. Deres store sorg var nemlig at de ikke kunne få barn.....så endel realisme finnes innimellom all mystikken;-)

Benytter anledningen til å fortelle den søte kommentarten vår lille "engel" kom med når vi leste om dette - "er han adoptert akkurat slik som jeg og Nene(lillesøster)...reiste fjellmor og fjellfar også til Colombia for å hente han?" *ler*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85182-m%C3%A5netoppen/#findComment-462502
Del på andre sider

Gjest Kortinnpå

Ja, han er det. Vi leser boka og der kom det tidlig frem at det samtidig som nissemamma og nissepappa mistet guttungen av sleden ble funnet en gutt som fjellmor og fjellfar adopterte. Deres store sorg var nemlig at de ikke kunne få barn.....så endel realisme finnes innimellom all mystikken;-)

Benytter anledningen til å fortelle den søte kommentarten vår lille "engel" kom med når vi leste om dette - "er han adoptert akkurat slik som jeg og Nene(lillesøster)...reiste fjellmor og fjellfar også til Colombia for å hente han?" *ler*

Det rare er at han er på en måte fra Colombia...forfatteren av månetoppen har en sønn....fra Colombia..helt sant!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85182-m%C3%A5netoppen/#findComment-462534
Del på andre sider

Gjest kinamamsen

Vi leser boka her også så vi har fått med oss at Storm har fått nye foreldre i Hulesangerhulen etter at han ble tatt av den store blæsten (det ordet har vi måttet forklare mange ganger...). Synes forøvrig datteren min hadde en koselig kommentar forleden kveld. Pappa'n i huset jobber veldig mye om dagen og kommer ikke hjem før det er sengetid for de små. En kveld hun lå å ventet på "nattakosen" sin sukket pappajenta tungt og sa. Jeg føler nesten at pappa har blitt reisenisse jeg mamma, for han er borte hele tiden.....!

Ha en fin førjulsdag ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85182-m%C3%A5netoppen/#findComment-463034
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...