Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei yogi !

Velkommen skal du være!!!

Artig at dere har valgt Kina som land - har dere fått anbefalt Kina eller er det kun etter eget ønske.

Vi er også søkere på Kina, og bruker VB. Er godt fornøyde så langt - Sender siste bunke med papirer i disse dager!!!

De sendes til Kina i Januar en gang.

Det med foreninger tror jeg er hips om haps - for å være ærlig. Det jeg vet er at Inor Adopt er en liten forening, og har etter det jeg har hørt en litt mer personlig/tett oppfølging.

Lykke til så veldig mye i hvert fall!!!

Hilsen fra meg

Hei

Det har alltid vært Kina i våre tanker når vi har snakket om adopsjon. Colombia har også blitt vurdert, men pga. alder, blir ikke det helt riktig. Korea har vi også tenkt på, men det føles bare mest riktig med Kina.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85284-da-starter-vi-o/page/2/#findComment-464215
Del på andre sider

Fortsetter under...

gogo1365380358

Velkommen hit yogi! Har forresten sett nicket ditt her før.

Artig at dere nå er i gang med prosessen, og at dere har valgt Kina.

Vi skal også adoptere fra Kina, og vi bruker VB. Så langt er vi fornøyd med dem. Vi har saken vår i BUFA ennå, men håper på godkjenning i begynnelsen av januar.

Lykke til med fortsettelsen, og valg av forening.

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85284-da-starter-vi-o/page/2/#findComment-464657
Del på andre sider

Så deilig å se et kjent navn her inne, er foreløpig bare snikleser selv! Grattis med avgjørelse og igangsetting! Vi har nettopp avsluttet et to dagers besøk fra sos. kontoret: Tvers gjennom en god og positiv opplevelse! Synes det var helt flott å sitte å fortelle om oss sjøl og den lille familien vår, viu får rapporten til gjennomsyn om noen dager og så får vi bare vente å se om BUFA er enige med oss!

Håper vi kan holde kontakten framover, yogi - vi har valgt Verdens Barn, men har egentlig ingen tungtveiende argumenter for at dere også skal gjøre det. Har ennå ikke hatt så mye kontakt med dem, så der får andre råde deg. Blir spennende å følge dere framover, skal bevege meg fra snikleser til aktiv bruker om ikke så lenge!

Klem fra tango

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85284-da-starter-vi-o/page/2/#findComment-464752
Del på andre sider

Så deilig å se et kjent navn her inne, er foreløpig bare snikleser selv! Grattis med avgjørelse og igangsetting! Vi har nettopp avsluttet et to dagers besøk fra sos. kontoret: Tvers gjennom en god og positiv opplevelse! Synes det var helt flott å sitte å fortelle om oss sjøl og den lille familien vår, viu får rapporten til gjennomsyn om noen dager og så får vi bare vente å se om BUFA er enige med oss!

Håper vi kan holde kontakten framover, yogi - vi har valgt Verdens Barn, men har egentlig ingen tungtveiende argumenter for at dere også skal gjøre det. Har ennå ikke hatt så mye kontakt med dem, så der får andre råde deg. Blir spennende å følge dere framover, skal bevege meg fra snikleser til aktiv bruker om ikke så lenge!

Klem fra tango

Der var du ja.:o) Sendte deg en mail også jeg. Regner med at du kanskje har lest den?

Vi må holde kontaken. Helt sikkert. Synes vi har opplevd så mye likt, så det blir utrolig kjekt å få fortsatt holde følge med deg. Vi blir liggende noen måneder etter dere, men ikke så fælt mange.

Vi snakkes. :o)

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85284-da-starter-vi-o/page/2/#findComment-464960
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...