AAA Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hallais ! Nå er det jammen begynt en ny runde tildelinger i USA. Denne her kom uventet, jaffall på meg. Det ser ut som det er begynnelsen på november som kommer, men jeg vet ikke hvor langt ut i måneden de går.. Her går det unna, det er bare 2 uker siden sist runde startet. ) Fu store, blir helt svett av dette jeg.... Ventehilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85332-nye-kina-tildelinger-i-usa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Woooow.... Tenker hjertet begynner å banke litt fortere. Krysser fingre for at også dere får tildeling før jul. Det er helt deilig å ha et bilde å se på, men det er helt grusomt at vi må vente i 10 uker på å få dra å hente henne. Håper dere slipper dette! Når man har bilder og vet hvem som er datteren din blir man utrolig redd for at noe skal skje henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85332-nye-kina-tildelinger-i-usa/#findComment-463573 Del på andre sider Flere delingsvalg…
midnattsol Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 I alle dager, for noen nyheter!!!! Hvilken login dato i Kina har de som får tildelinger nå??? Kanskje det er novembergr som får sine tildelinger allerede. Hadde ikke det vært fantastisk flott? Kanskje kommer Telefonen før jul eller rett over jul? Spennende dette her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85332-nye-kina-tildelinger-i-usa/#findComment-463578 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tålmodig sjel Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Ja, jeg skjønner at det må gå unna nå. November 2001 var jo siste gruppe før kvoteringen ble innført i fjor, så dette er nok store grupper. De jobber vel alt de kan med tildelingene i Kina nå. Bare fra AF er vi jo 38 familier som ble registrert i november i fjor. Har vel egentlig innstilt meg på at tildelingene kommer i begynnelsen av januar for oss, men jeg kommer til å være ganske lettskremt i romjula, ja! Til "fei" må jeg bare si at det er forferdelig at dere må vente i 10 uker for å få hentet go'jenta deres. Kan det være riktig? I dag er det akkurat 3 år siden vi fikk tildeling på vår første kinajente og vi reiste 21. januar til Kina. Vi rakk akkurat å reise hjem i det kinesisk nyttår begynte. Får bare håpe de 10 ukene ikke blir så lange, fei. Ellers, takk AAA for at du informerer oss om hva som skjer "over there"! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85332-nye-kina-tildelinger-i-usa/#findComment-463874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Ja, jeg skjønner at det må gå unna nå. November 2001 var jo siste gruppe før kvoteringen ble innført i fjor, så dette er nok store grupper. De jobber vel alt de kan med tildelingene i Kina nå. Bare fra AF er vi jo 38 familier som ble registrert i november i fjor. Har vel egentlig innstilt meg på at tildelingene kommer i begynnelsen av januar for oss, men jeg kommer til å være ganske lettskremt i romjula, ja! Til "fei" må jeg bare si at det er forferdelig at dere må vente i 10 uker for å få hentet go'jenta deres. Kan det være riktig? I dag er det akkurat 3 år siden vi fikk tildeling på vår første kinajente og vi reiste 21. januar til Kina. Vi rakk akkurat å reise hjem i det kinesisk nyttår begynte. Får bare håpe de 10 ukene ikke blir så lange, fei. Ellers, takk AAA for at du informerer oss om hva som skjer "over there"! Hei tålmodig sjel. Det varmer faktisk at noen syns litt synd på oss. Jeg ble kjempeskuffet når vi fikk tildeling og de sa at de ikke rakk hentereisen før kinesisk nyttår. Jeg var sikker på at de skulle klare det i januar siden det faktisk er over 5 uker til midten av januar. Jeg kjenner faktisk at jeg er litt "sint" inni meg - og det bør jeg ikke være i en sådan stund. Skvetter hver gang telefonen ringer fortsatt - kanskje det er adopsjonsforeningen som ringer og sier at de allikevel kan få oss avgårde før kinesisk nyttår? Men - billettene er bestillt alt. Jeg er nå utålmodig sjel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85332-nye-kina-tildelinger-i-usa/#findComment-464059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tålmodig sjel Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Hei tålmodig sjel. Det varmer faktisk at noen syns litt synd på oss. Jeg ble kjempeskuffet når vi fikk tildeling og de sa at de ikke rakk hentereisen før kinesisk nyttår. Jeg var sikker på at de skulle klare det i januar siden det faktisk er over 5 uker til midten av januar. Jeg kjenner faktisk at jeg er litt "sint" inni meg - og det bør jeg ikke være i en sådan stund. Skvetter hver gang telefonen ringer fortsatt - kanskje det er adopsjonsforeningen som ringer og sier at de allikevel kan få oss avgårde før kinesisk nyttår? Men - billettene er bestillt alt. Jeg er nå utålmodig sjel. Jeg kan ikke annet enn å si: Jeg føler med deg og jeg hadde vært veldig frustrert om det hadde vært meg. Gjelder dette alle dere som har fått tildeling nå sist (oktobergruppa) og alle foreninger? Men fei, når du endelig får din skjønne datter i armene, vil alt være glemt!! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85332-nye-kina-tildelinger-i-usa/#findComment-464066 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Hei tålmodig sjel. Det varmer faktisk at noen syns litt synd på oss. Jeg ble kjempeskuffet når vi fikk tildeling og de sa at de ikke rakk hentereisen før kinesisk nyttår. Jeg var sikker på at de skulle klare det i januar siden det faktisk er over 5 uker til midten av januar. Jeg kjenner faktisk at jeg er litt "sint" inni meg - og det bør jeg ikke være i en sådan stund. Skvetter hver gang telefonen ringer fortsatt - kanskje det er adopsjonsforeningen som ringer og sier at de allikevel kan få oss avgårde før kinesisk nyttår? Men - billettene er bestillt alt. Jeg er nå utålmodig sjel. Hei Fei! Jeg forstår veldig godt at det er frustrerende å måtte vente helt til februar. Har dere fått noen foreløpig reisedato? Alle har sikkert sagt til deg allerede at når dere får henne så er all venting glemt. Det er helt sikkert sant, men det hjelper kanskje ikke så mye akkurat nå?! Men nå er det snart jul, og så er det nyttår, og så er det skikkelig nedtelling etterpå. Og så har dere henne! ) Men altså, jeg forstår veldig godt at det føles for lenge å vente, det gjør jeg. Ellers da, har du fått byttet klær? Kan jeg få spørre deg om hva størrelse du hadde kjøpt? For vi har kjøpt størrelse 80 og 86 og trodde at det var ganske "safe". Bortsett fra at det ikke er så "safe" med rosa hvis det skulle bli en liten gutt da! ) Vi har enda ikke hørt noe fra VB. Burde vi ikke snart få et brev? Vil de f.eks ikke ha oppdatert liste over telefonnummer og sånn? Jeg viiiil ha brev snart!!!! Lykke til med sjarmøretappen av ventetiden Fei. Måtte den fyke av gårde. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85332-nye-kina-tildelinger-i-usa/#findComment-464111 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Hei Fei! Jeg forstår veldig godt at det er frustrerende å måtte vente helt til februar. Har dere fått noen foreløpig reisedato? Alle har sikkert sagt til deg allerede at når dere får henne så er all venting glemt. Det er helt sikkert sant, men det hjelper kanskje ikke så mye akkurat nå?! Men nå er det snart jul, og så er det nyttår, og så er det skikkelig nedtelling etterpå. Og så har dere henne! ) Men altså, jeg forstår veldig godt at det føles for lenge å vente, det gjør jeg. Ellers da, har du fått byttet klær? Kan jeg få spørre deg om hva størrelse du hadde kjøpt? For vi har kjøpt størrelse 80 og 86 og trodde at det var ganske "safe". Bortsett fra at det ikke er så "safe" med rosa hvis det skulle bli en liten gutt da! ) Vi har enda ikke hørt noe fra VB. Burde vi ikke snart få et brev? Vil de f.eks ikke ha oppdatert liste over telefonnummer og sånn? Jeg viiiil ha brev snart!!!! Lykke til med sjarmøretappen av ventetiden Fei. Måtte den fyke av gårde. Klem fra Hei AAA. Vi har fått reisedato 13.februar. Jeg ringte akkurat til mannen min og surmulte og fikk som svar at jeg fikk tenke positivt, så jeg får vel prøve å gjøre det da. Vi fikk brev om oppdatering av telefonnummer ca. 1 måned før tildeling, så det kommer nok snart. Når det gjelder "kulturpakken" har vi ikke fått den, men den kommer. De tenkte sikkert at der er morsomt å få små pakker og brev i den lange ventetiden - så har man noe å glede seg til. Det stod også at vi skulle få oppdatering på barnet om noen uker. Det blir gøy. Jeg har byttet til str. 80 i klær etter råd fra andre DOL'ere. Jeg tror vår jente er omtrent den eldste som er tildelt i det siste fra Kina (til Norge), så dere må nok belage dere på litt handling etter tildeling, men det er jo bare gøy!!! Foreningen sa at vi ikke burde ha med mer enn 3 - 4 skift til barnet med til Kina. Om dere har kjøpt mye i str. 80 - 86 så får dere jo brukt det siden. Får dere en på et 1/2 år - om en ca. 2 år etter de svarene jeg fikk her inne når det gjaldt klær til kina-jentene. Jeg kommer sikkert til å bli en pest og plage her inne fram til vi skal reise, er ikke kjent for å være videre tålmodig.... Deilig å ha reisedato ihvertfall - har lagd en kalender som jeg krysser av. Til torsdag er det 9 uker igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85332-nye-kina-tildelinger-i-usa/#findComment-464126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Hei AAA. Vi har fått reisedato 13.februar. Jeg ringte akkurat til mannen min og surmulte og fikk som svar at jeg fikk tenke positivt, så jeg får vel prøve å gjøre det da. Vi fikk brev om oppdatering av telefonnummer ca. 1 måned før tildeling, så det kommer nok snart. Når det gjelder "kulturpakken" har vi ikke fått den, men den kommer. De tenkte sikkert at der er morsomt å få små pakker og brev i den lange ventetiden - så har man noe å glede seg til. Det stod også at vi skulle få oppdatering på barnet om noen uker. Det blir gøy. Jeg har byttet til str. 80 i klær etter råd fra andre DOL'ere. Jeg tror vår jente er omtrent den eldste som er tildelt i det siste fra Kina (til Norge), så dere må nok belage dere på litt handling etter tildeling, men det er jo bare gøy!!! Foreningen sa at vi ikke burde ha med mer enn 3 - 4 skift til barnet med til Kina. Om dere har kjøpt mye i str. 80 - 86 så får dere jo brukt det siden. Får dere en på et 1/2 år - om en ca. 2 år etter de svarene jeg fikk her inne når det gjaldt klær til kina-jentene. Jeg kommer sikkert til å bli en pest og plage her inne fram til vi skal reise, er ikke kjent for å være videre tålmodig.... Deilig å ha reisedato ihvertfall - har lagd en kalender som jeg krysser av. Til torsdag er det 9 uker igjen. Heia! Takk for kvikt svar! ) Hvis du skal være pest og plage her framover, så bli vi to! For jeg kommer garantert til å bli pest og plage framover. ) OK, telefonnrbrev en måned før. Da vil jeg ha det nåååååååå! ) Hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85332-nye-kina-tildelinger-i-usa/#findComment-464144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
purre Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Spennende ikke sant? Jeg krysser fingrer og tær for at alt går veldig fort i den siste innspurten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85332-nye-kina-tildelinger-i-usa/#findComment-464188 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kompis Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Åhhhh, så spennende!!! Tenk om det kanskje kan bli verdens beste julegave likevel?? Det er lov til å håpe! Takk til fei, midnattsol og dere andre som ønsker snarlige tildelinger til novembergruppa. Det er godt at noen skjønner hvordan vi har det!! Lykke til med ventingen, fei! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85332-nye-kina-tildelinger-i-usa/#findComment-464192 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Åhhhh, så spennende!!! Tenk om det kanskje kan bli verdens beste julegave likevel?? Det er lov til å håpe! Takk til fei, midnattsol og dere andre som ønsker snarlige tildelinger til novembergruppa. Det er godt at noen skjønner hvordan vi har det!! Lykke til med ventingen, fei! ... Bare for å ikke miste oversikten nå i innspurten... Når ble papirene deres sendt, og hvilken forening bruker dere? Vi bruker VB, og papirene gikk 15.november. .... Regner med at jeg kommer til å bli en plage her inne fremover... Dere får bære over med meg! ;-) MVH 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85332-nye-kina-tildelinger-i-usa/#findComment-464199 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tålmodig sjel Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 ... Bare for å ikke miste oversikten nå i innspurten... Når ble papirene deres sendt, og hvilken forening bruker dere? Vi bruker VB, og papirene gikk 15.november. .... Regner med at jeg kommer til å bli en plage her inne fremover... Dere får bære over med meg! ;-) MVH Vi bruker AF og jeg leverte egenhendig papirene 8. november hos foreningen. Registreringsdatoen hos CCAA er 29. november. M.a.o. får vi sikkert tildeling sist av alle i novembergruppa. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85332-nye-kina-tildelinger-i-usa/#findComment-464304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kompis Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 ... Bare for å ikke miste oversikten nå i innspurten... Når ble papirene deres sendt, og hvilken forening bruker dere? Vi bruker VB, og papirene gikk 15.november. .... Regner med at jeg kommer til å bli en plage her inne fremover... Dere får bære over med meg! ;-) MVH Papirene ble sendt 14. november og registrert i Kina 21. november. Vi bruker AF. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85332-nye-kina-tildelinger-i-usa/#findComment-464321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.