Gå til innhold

Papirene sendt til Thailand.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flott ChiengMai. Da får vi bare håpe på at papirene dine kommer raskt inn i papimølla til Holt. Vi fikk høre hos VB at det tok min 4 måneder før papirene var godkjente, men har jo hørt eksempel på at folk har hentet tidligere enn det, så ingen regel uten unntak, heter det vel....

Annonse

Ja dette gikk jo tregt ;-)

Har forresten lest på en mailingliste at DPW stopper adopsjoner i en del land i hele 2003 (USA er bl.a. med der) Dette gjelder _ikke_ de som adopterer gjennom HSF samt et par organisasjoner til, og _ikke_ land med små "kvoter" som jo Norge har. DPW sliter visstnok med _de_ papirbunkene, derfor altså! Du skal se det går radig når de får arbeidsro og blir kvitt en del amerikanere - de utgjør som kjent majoriteten ;-)

Gjest ChiengMai

Ja dette gikk jo tregt ;-)

Har forresten lest på en mailingliste at DPW stopper adopsjoner i en del land i hele 2003 (USA er bl.a. med der) Dette gjelder _ikke_ de som adopterer gjennom HSF samt et par organisasjoner til, og _ikke_ land med små "kvoter" som jo Norge har. DPW sliter visstnok med _de_ papirbunkene, derfor altså! Du skal se det går radig når de får arbeidsro og blir kvitt en del amerikanere - de utgjør som kjent majoriteten ;-)

Ååååååååååååååååååååååååå, nå ble jeg visst aldri så lite skjelven her jeg sitter ... *klapre*klapre*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...