Gå til innhold

Hvor ofte besøker du kjæresten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser han omtrent hver dag. I hvert fall annahver dag. Men vi bor 2 kvartaler unna

Jeg har besøkt kjæresten min 1 gang de siste fire mnd jeg :) fyy meg..

Det blir til at han kommer til meg istedet siden jeg bor alene.. Og vi bor ca. 40 minutters kjøretur unna hverandre.

Så det så:)

Jeg besøker han to ganger i uka ca...dvs stort sett fredag og lørdag, evt fredag/lørdag og søndag......og vi har vært sammen i to år....

Rekker aldri å være sammen med han i ukedagene, men jeg sitter på med han til skolen og trening og sånt, så jeg får jo stilnet savnet allikevel!! =)

Angela1365380318

Eg har ikke noe behov for å se han hele tiden, liker tid for meg selv, men han har det visst veldig vanskelig uten meg, noe vi jobber med å ungå nå for at forholdet skal holde.

Har vært sammen i 4 mnd, ser hverandre alt fra 0-7 ganger i uken, som regel mellom 3 og fire.

Annonse

Gjest LuneeZ - "Fordi du fortjener det!"

Da jeg hadde kjæreste, besøkte vi hverandre omtrent 2-4 ganer i uka, likevel om jeg godt kunne tenkt meg å besøkt henne hver dag! Vi gikk på samme skole så vi var litt sammen i skoletida.

Før jeg fikk førerkort ble det sjelden, for da måtte jeg ta buss(og den gikk før jeg var ferdig på jobb). Men etterpå var jeg hos han stort sett hver helg(eller så var han hos meg), og av og til i uka.

Vi bodde 7 mil fra hverandre og det tok bare tre kvarter å rulle over fjellet.

Nå ville jeg nok vært oftere hos han, for jeg jobber en del i bygda der. Men akk, vi er ikke sammen nå, så da er det jo likegyldig.

Jeg og typen bor tre kvarter/en times tid unna, og er sammen nesten hver dag. Jeg har vært fast inventar på stedet hvor han bor i 4 år, så jeg kjenner endel folk der, og har nå blitt endel av hans vennegjeng i tillegg. Han er også endel hos meg (Vi bor i samme by da.. :) )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...