Gå til innhold

Ekstra flysete?Trenger svar fort!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tobarnsmamma1365380422

Ja, purre - hvis dere ser dere råd til det - gjør det!!!

Vi fikk ikke slik "krybbe" til jenta vår og hadde heller ikke ekstra sete på vei hjem fra Kina 1.nov. i år. Det var tøft å ha en kravlende, irritert og ikke-sovende unge på armen i alle de timene!

Betill sete, er mitt råd!

Sier det samme: Har dere råd, så gjør det! Vi hentet en toåring, og hadde ikke ekstrasete. Det gikk greit for vi fløy om natta og han sov hele veien, men jeg tør ikke tenke på _han_ i våken tilstand, og... ikke minst oss selv :)

Vi _hadde_ ekstrasete!!! Det var når vi hentet hjem nr. to at vi kun bestilte ett ekstrasete på deling. Det ville jeg ikke gjort om igjen!

Jeg får skylde på at første reisa skjedde i forrige århundre =o)

Vet ikke om dette er fort nok..

I alle fall, jeg sier som de andre; gjør det dersom dere har råd!

På vår første hentereise var vi heldige å få eget sete til den da 1,5 år gamle sønnen vår. Men det var kun fordi det var plass, og dessuten fikk vi sitte helt foran i turistklassen. Det var deilig å ha så god plass.

På andre hentereisen måtte vi klare oss uten ekstra sete til minsten på nesten to år. Men det gikk bra, selvom et sete ekstra hadde vært godt å ha. Vi fikk da også sitte helt foran, så jenta kunne ligge og sove på gulvet og vi likevel ha god plass til beina.

Ønsker dere en riktig god reise - om en stund!

Vi _hadde_ ekstrasete!!! Det var når vi hentet hjem nr. to at vi kun bestilte ett ekstrasete på deling. Det ville jeg ikke gjort om igjen!

Ja, tenk, vi har også hentet hjem barn i _forrige_århundre_, ikke verst! Men så er vi jo oldiser også, da...

;-)

Annonse

Hadde bestilt bissniss class hvis vi hadde vært rike... Heimreiser er lange og kan være svært slitsomme, og to voksne klemt sammen med barnet på fanget og to måltider oppi det hele og noen barn sover svært lite på den lange flyturen - ekstra flysete!

Vi bruker ikke AF og reiser før Kinesisk nyttår. (jeg har lagt merke til dine frustrasjoner på AF her tidligere...)

Takk for svar. Så dere bruker InorAdopt, det viste jeg ikke.

Jeg har vært frustrert ja. Men har bestemt meg for å tenke positivt. Jeg tror VB lager en fantastisk hentereise for oss.

Ha en fantastisk hentereise. Fortell litt når dere kommer hjem da. For vi har jo ikke reist ennå da.

Hei

GJØR DET:-))) Vi gjorde det ikke til vår som da var 17 måneder og jeg angrer enda... Da vi kom til London kl 1700 på en lørdag gråt jeg meg nesten til en "tre-seter" derfra til Oslo, etter at jeg hadde sagt at ingen nordmenn reiser hjem fra London på en lørdags ettermiddag. Mannen smilte lurt og ga oss en ekstra plass siste etappe. Jeg hadde rett og, det var ikke mange på det flyet:o)

Vi skal snart reise igjen og skal ha tre plasser ned og fire hjem!

Annonse

Gjest ChiengMai

Forrige år_tusen_ mener du vel? :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...