Gå til innhold

Adopsjon og rullestol

Anbefalte innlegg

Gjest hvorfor ikke

Folk som har levd et liv i rullestol, håndterer hverdagen like bra som andre mennesker.(Noe helt annet er det om man er lam fra halsen og ned, da..)

Som med andre "lidelser" bør det vel vurderes individuelt, eller?

Må bare komme med en liten kommentar. Jeg har en kamerat som er lam fra halsen og ned og hadde ikke betenkt meg et øyeblikk på å la han være barnevakt.

Skal bare love at min unge gjør alt kameraten min sier fordi han forstår at kameraten min ikke kan gjøre ting selv og hjelper til så godt han kan

Men nå er kameraten min skikkelig flink med unger og min unge elsker å gå på besøk dit.

Fortsetter under...

Må bare komme med en liten kommentar. Jeg har en kamerat som er lam fra halsen og ned og hadde ikke betenkt meg et øyeblikk på å la han være barnevakt.

Skal bare love at min unge gjør alt kameraten min sier fordi han forstår at kameraten min ikke kan gjøre ting selv og hjelper til så godt han kan

Men nå er kameraten min skikkelig flink med unger og min unge elsker å gå på besøk dit.

Jeg hadde heller ikke hatt betenkeligheter om det var et eldre barn, men et barn som må passes på og som IKKE forstår, kan ikke overlates til en som ikke kan gripe inn fysisk.

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...