Gå til innhold

Hey hey... sjekk hvem som er i matching-room... (Kina)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tålmodig sjel

Har de ansatt så mange flere folk i CCAA til å ta seg av alt dette nå?

Kan det bety at våre tildelinger også vil komme raskere?

Snakket med foreningen i går som mente at disse tidlige tildelingene for novembergruppa var unntak og at de neste tildelingene for november '01 ville komme først om "flere uker".

Da jeg spurte om de visste dette helt sikkert, svarte hun at de egentlig ikke aner noenting om dette.

Så jeg går ut i fra at dette er noe foreningene sier for å "roe oss ned" og ikke skape "hysteri".

Har de ansatt så mange flere folk i CCAA til å ta seg av alt dette nå?

Kan det bety at våre tildelinger også vil komme raskere?

Snakket med foreningen i går som mente at disse tidlige tildelingene for novembergruppa var unntak og at de neste tildelingene for november '01 ville komme først om "flere uker".

Da jeg spurte om de visste dette helt sikkert, svarte hun at de egentlig ikke aner noenting om dette.

Så jeg går ut i fra at dette er noe foreningene sier for å "roe oss ned" og ikke skape "hysteri".

Jadda, den der "ro dere ned, det er lenge til enda" prekenen har jeg fått også! :o)

Og du har nok rett - de vet ikke, og ønsker ikke å spekulere. Fair enough, I suppose, men VI kan jo spekulere for det! :o)

Så hva tror dere? Jeg tipper iallefall i løpet av uke 2....

Dagsventende hilsen fra

Jøss! Helt utrolig! Men på en annen side, nå begynner de jo på de bunkene med søknader som er kanskje bare halvparten(?) så store som de pleier å være. Og da går det vel til tilsvarende fort også. Det er vel nå vi ser hvordan kvoteordningen hjalp.

Håper dere får tildelingen i år, AAA! I alle fall er dere de neste ut nå! :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...