Gå til innhold

Fremsiden på VB sit medlemsblad..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

Jada! Ville bare se om du kommenterte det selv først. Du vet denne anonymiteten... ;-)

Kan tro storebror fikk kulrunde øyne når han fikk høre hele navnet =o)

Anonym og anonym .. føler vel at jeg har stukket hodet frem før, jeg som har hjemmeside på nettet..

Men han hadde fått feil etternavn, da, mammas navn i stedet for pappas. Regner forresten med at det var mellomnavnet som gjorde inntrykk på eldstemann hos deg. ;-)

Annonse

Å ja da, jeg så ham med en gang og tenkte med meg selv, dette må da være en skjønn liten thaigutt - og det var det :-)

Nydelig er han - en skikkelig sjarmør ser det ut som han er også !!

En av våre her i heimen påstår at det er ham selv som er avbildet, og protestene er store når jeg prøver å fortelle at dette er ..... og han er også født i Thailand sånn som du - men den går han ikke med på gitt :-) Er det en tidlig identitetskrise på gang kanskje ?

Med andre ord: Bildet blir studert flere ganger om dagen og alle er vi enige om at det er en fin gutt som er avbildet :-)

Annonse

Gjest ChiengMai

Å ja da, jeg så ham med en gang og tenkte med meg selv, dette må da være en skjønn liten thaigutt - og det var det :-)

Nydelig er han - en skikkelig sjarmør ser det ut som han er også !!

En av våre her i heimen påstår at det er ham selv som er avbildet, og protestene er store når jeg prøver å fortelle at dette er ..... og han er også født i Thailand sånn som du - men den går han ikke med på gitt :-) Er det en tidlig identitetskrise på gang kanskje ?

Med andre ord: Bildet blir studert flere ganger om dagen og alle er vi enige om at det er en fin gutt som er avbildet :-)

Det stopper aldri å fascinere meg, gjenkjennelsen når Storebror ser andre thaibarn. For uansett så ligner jo _de_ mer på ham enn hva vi gjør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...