Gjest arc Skrevet 12. desember 2002 Skrevet 12. desember 2002 Hei! Finnes det noen her på forumet som bor i Nordstrandsområdet? Vi rakk aldri å delta på foreldreforberedende kurs og kontakten med andre adoptivfamilier er derfor noe begrenset. Selv om vi har et godt nettverk av venner og familie kunne det være hyggelig og nyttig å snakke med andre som har blitt en familie på samme måte som oss. Å finne dere i nærmiljøet ville være topp! Mvh arc 0 Siter
tålmodig sjel Skrevet 12. desember 2002 Skrevet 12. desember 2002 Hei! Vi bor på Bjørndal (ikke så langt fra Nordstrand). Vi var av gårde for snart 3 år siden og hentet kinadatter nr. 1. Nå venter vi på tildeling av nr. 2. Har du en mailadresse, så kontakter jeg deg gjerne! 0 Siter
Lisette Skrevet 12. desember 2002 Skrevet 12. desember 2002 Hei 'arc' Har bodd i "nabobydelen", og har jobbet i "din" bydel tidligere. Bor nå i nabokommunen, ca 15 min. fra "Skullerud-dumpa" :-) Pussig nok har jeg også jobbet i 'tålmodig sjels' nærområde. Vi rakk 'foreldreforberedende kurs', og har de aller flotteste minner fra hentereisen :-) Gleder meg over min datter, hver eneste dag :0) 0 Siter
Gjest arc Skrevet 13. desember 2002 Skrevet 13. desember 2002 Hei! Vi bor på Bjørndal (ikke så langt fra Nordstrand). Vi var av gårde for snart 3 år siden og hentet kinadatter nr. 1. Nå venter vi på tildeling av nr. 2. Har du en mailadresse, så kontakter jeg deg gjerne! Kjempehyggelig! Mail meg gjerne på: [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.