Betty Skrevet 12. desember 2002 Skrevet 12. desember 2002 lå det en konvolutt i fra AF. Hurra, tenkte jeg, kanskje det er godkjenningen fra Colombia, og jeg rev opp konvolutten i en faderlig fart Men...det var "bare" kvartalsinfo -koselig å få det da, men ikke akkurat nå når vi venter på andre nyheter Huff, det drøyer dette her. Har ikke ventet så mye tidligere i høst, men kjenner at jeg begynner å bli utålmodig. Jaja, vi fikk en fin påskegave i vår -godkjenningen i fra BUFA, kanskje vi får en fin julegave også 0 Siter
mathilde - Skrevet 12. desember 2002 Skrevet 12. desember 2002 Vi var nok flere som fikk litt hjerteklapp ja! Håper vi hører noe snart! ) 0 Siter
Betty Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Skrevet 12. desember 2002 Vi var nok flere som fikk litt hjerteklapp ja! Håper vi hører noe snart! ) Ja jeg venter spent på nyheter i fra dere andre også, hadde vært godt med et liiiite tegn på at de (ICBF) ikke har glemt oss ;-) 0 Siter
nedtelling Skrevet 12. desember 2002 Skrevet 12. desember 2002 Hei Betty Jeg hadde akkurat samme opplevelse, så AF brev i posten, rev opp konvelutten og så at det bare var kvartalsinformasjonen! :-D Og idag var det nok en AF sending!! Men enda inget svar på legaliseringen.. Men hyggelig med medlemsbladet. Nå skal jeg sette meg foran peisen og Kooooose meg med bladet! 0 Siter
mathilde - Skrevet 13. desember 2002 Skrevet 13. desember 2002 Ja jeg venter spent på nyheter i fra dere andre også, hadde vært godt med et liiiite tegn på at de (ICBF) ikke har glemt oss ;-) Du kan jo godt maile meg på [email protected], så kan vi holde følge! (Ser du COLOM har fått livstegn fra DVA. SÅ herrrrrrlig!) ) 0 Siter
Betty Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Skrevet 14. desember 2002 Du kan jo godt maile meg på [email protected], så kan vi holde følge! (Ser du COLOM har fått livstegn fra DVA. SÅ herrrrrrlig!) ) forsøkte å maile deg, men fikk beskjed om at det var unknown user :/ 0 Siter
mathilde - Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 forsøkte å maile deg, men fikk beskjed om at det var unknown user :/ Hmmm... det er kanskje noe galt... Prøv på [email protected] i stedet! *smiler pent* 0 Siter
mathilde - Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Hmmm... det er kanskje noe galt... Prøv på [email protected] i stedet! *smiler pent* Fillern, jeg fikk ikke den til å virke heller jeg. Kanskje du har en e-postadresse jeg kan maile til deg på? 0 Siter
Betty Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Skrevet 15. desember 2002 Fillern, jeg fikk ikke den til å virke heller jeg. Kanskje du har en e-postadresse jeg kan maile til deg på? Ja jeg må ordne en ny mailadresse, for den jeg har nå inneholder navnet mitt og det har jeg ikke lyst til å legge ut her Tar det litt senere, for jeg *kremt* var på fest i går, og har litt influensa i dag 0 Siter
mathilde - Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Ja jeg må ordne en ny mailadresse, for den jeg har nå inneholder navnet mitt og det har jeg ikke lyst til å legge ut her Tar det litt senere, for jeg *kremt* var på fest i går, og har litt influensa i dag Du få pleie influensa'n da. ;o) Håper dere hører fra DVA i løpet av kun KORT tid!! 0 Siter
mathilde - Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Ja jeg må ordne en ny mailadresse, for den jeg har nå inneholder navnet mitt og det har jeg ikke lyst til å legge ut her Tar det litt senere, for jeg *kremt* var på fest i går, og har litt influensa i dag Hallo! ) Håper du er bedre av influensaen din. ) Jeg venter hver dag på en gladmelding fra deg. Håper den kommer snart! Jeg bare lurte på når dere var registrert i BUFA jeg, og når dere ble godkjent? Vi var regisrert inn 7. mars og ble godkjent 3. juli. Men vi var veldig treige med å få orden på papirer og oppdatering av sosialrapporten fordi mannen min kom i jobb akkurat da. Det ville vi jo ha med!! Derfor ble ikke papirene sendt ned følr i slutten av september, så mitt håp om godkjenning før juler ikke lenger lysegrønt en gang. Men, men... bare vi får den så! Men den "#¤%¤& lange juleferien kommer veldig i veien da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.