Gå til innhold

Hvordan gå frem? til dere damer!!

Anbefalte innlegg

Hei

Hvordan skal jeg gå fram for at ei jente skal bli forelsket i meg? vis det er mulighet for det self. Har ikke kjent hu så lenge, men hu pleier å sende mld til meg, ikke hele tiden da, men innimellom:) å så pleier hu å være med når jeg råner! å så lurte hu på om jeg kunne kjøre hu et sted, å jeg kunne godt være med dit hu skulle, selvom noen andre kunne kjøre hu hjem. jeg vil ikke gå for fort fram, men ikke altfor sakte heller, Hu er sikkert altfor pen for meg da, men er jo lov å prøve kanskje.. men kan ikke be hu med ut eller noe sånt! håper det er noen som gidder å svare!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85723-hvordan-g%C3%A5-frem-til-dere-damer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kåre Knall

Må jeg bare få spørre om: Hva vil det si å være ute og råne?

Er jeg bare dum eller fra feil kant av landet?

Råne: full guffe med musikk i bilen, capsen på sida, den venstra hånda på rattet og resten av kroppen ligger skeivt til høyre mens du kjører 10 km/t gjennom byen og tror du er kul! :-) Det er råning... Pluss at man står parkert 2 cm fra hverandre i lange tog med ruta nedsveid og prater med hverandre....

Råne: full guffe med musikk i bilen, capsen på sida, den venstra hånda på rattet og resten av kroppen ligger skeivt til høyre mens du kjører 10 km/t gjennom byen og tror du er kul! :-) Det er råning... Pluss at man står parkert 2 cm fra hverandre i lange tog med ruta nedsveid og prater med hverandre....

Akkurat, så vet jeg det... en lærer så lenge man lever...

Er det et annet ord for å være harry?

lillemy21365380423

Hey!

Du burde bare be henne med ut!

Da skjønner hun sikkert at du er interesert +++

Det er ihvertfall hvert et forsøk, du kan jo enten få dame, venn eller rettogslett bli dumpa, men det skjer sikkert ikke for du er tøff nok til å Råne med a=)

Kjempe Lykke Til Da!!!

Kozikoz tristjente14

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...