Gå til innhold

Vondt i knærne etter at jeg jogger


Marlena

Anbefalte innlegg

Jeg trener ganske mye, både på helsestudio og jogger hver dag, men får vondt litt over knærne mine etter at jeg har jogget.

Hva er dette, og hvordan får jeg det bort. Vil gjerne ha noen gode råd, slik at jeg ikke skader knærne mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei!

Du bør ikke utfordre smertene dine. Dersom du får vondt i kneene dine, bør du ta dette på alvor og få det uindersøkt. Treningen din vil etterhvert bli umulig dersom smertene vedvarer og øker. Tar du tak i problemet med det samme, vil det være en relatib grei sak å kvitte seg med smertene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du bør ikke utfordre smertene dine. Dersom du får vondt i kneene dine, bør du ta dette på alvor og få det uindersøkt. Treningen din vil etterhvert bli umulig dersom smertene vedvarer og øker. Tar du tak i problemet med det samme, vil det være en relatib grei sak å kvitte seg med smertene.

Jeg har ikke norsk tastatur i dag...bor i USA...men haaper du skjonner hva jeg skriver. Jeg var hos legen i dag, og han tittet litt paa knaerne mine, og han sa jeg skulle unngaa trening helt til jeg ikke hadde smerter mere.Er det alt som skal til da? Det er slikt jeg har drevet paa i 2 aar naa. Jeg jogger, faar smerter, tar pause, smertene blir borte, og jogger igjen...osv.

Du sa jeg skulle undersoke meg, mener du da rontgen osv. ? Kan jeg styrke knaerne mine, slik at smerten ikke kommer mere. Hva slags trening kan jeg gjore? Jeg elsker aa trene, og vil derfor bli fortest mulig frisk!! Tusen takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du bør ikke utfordre smertene dine. Dersom du får vondt i kneene dine, bør du ta dette på alvor og få det uindersøkt. Treningen din vil etterhvert bli umulig dersom smertene vedvarer og øker. Tar du tak i problemet med det samme, vil det være en relatib grei sak å kvitte seg med smertene.

Jeg har ikke norsk tastatur i dag...bor i USA...men haaper du skjonner hva jeg skriver. Jeg var hos legen i dag, og han tittet litt paa knaerne mine, og han sa jeg skulle unngaa trening helt til jeg ikke hadde smerter mere.Er det alt som skal til da? Det er slikt jeg har drevet paa i 2 aar naa. Jeg jogger, faar smerter, tar pause, smertene blir borte, og jogger igjen...osv.

Du sa jeg skulle undersoke meg, mener du da rontgen osv. ? Kan jeg styrke knaerne mine, slik at smerten ikke kommer mere. Hva slags trening kan jeg gjore? Jeg elsker aa trene, og vil derfor bli fortest mulig frisk!! Tusen takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...