Gå til innhold

Ett lite livstegn.

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge tenkt å skrive litt om hvordan det føles å ha blitt en familie på 4, men tiden strekker da bare ikke til, så dataen får hvile en god del nå.

Men nå sover prinsen og prinsessen og gubben er på kurs.

Vi hadde en fantastisk tur til India i slutten av oktober.Kjekt å komme tilbake både for liten og stor.

Møtet med lillesøster ble helt andeledes en da vi hentet storebror. Hun var slettes ikke så skeptisk på oss, og allerede etter 5 min. fikk mamma et nuss på kinnet. Det føltes utrolig deilig.Hun er en utrolig søt jente, helt til å spise opp.

Etter hvert ble hun mer opptatt av pappa, og det var der hun fant den store roen. Hun bare la seg inntil pappa og der sovnet hun med ett smil om munnen.

Faktisk ble det slik etter at vi kom til hotellet at hun bare godtok pappa.

Var faktisk litt forberett på at det kunne skje, så jeg syntes det var stort sett helt ok.

Fikk mere tid til storebror, og det var godt for alle.

Storebror syntes det var kjempe kjekt å komme tilbake til barnehjemmet der han bodde de første 2,5 årene av sitt liv. Det var mange der som kjente han igjen, og som ville løfte, kose og klemme. Og prinsen storkoste seg med all oppmerksomheten.

Etter at vi har kommet hjem har mamma blit mer og mer ok for prinsessen, selv om pappa er og blir nr.1.

Hun er ei glad og livlig jente, med ett godt utviklet tenpramang.

Vi har slitt litt med at hun ikke skiller mellom det å motta omsorg fra oss og andre, så vi har valgt å skjerme oss litt den første tiden. det ser ut til at det retter seg nå og hun er blitt litt mere skeptisk til fremmende.

Vi nyter som sakt tilværelsen som 2 barns foreldre. Og til de som mener at "en er en og to er ti" er vi ikke enige. Litt mere arbeid er det med to, men det er dobbelt så mye kos også. Og ikke minst avlastning med at de kan leke sammen.

Nå gleder storebror seg til jul. Lillesøster har nok skjønt at noe moro er i gjære, men hun vet ikke helt hva hun gleder seg til enda.

Ups! dette ble litt langt og rotete, men dere får ha meg unskylt.

En glad og stolt hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85763-ett-lite-livstegn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig å høre fra deg igjen, Mumbai mamma, og ikke minst at alt står bra til med alle fire! Pussig nok oppdaget vi også til vår (store) overraskelse at det å bli tobarnsforeldre ikke medførte de helt store endringene, bortsett fra mer liv og latter i heimen.

Ellers sjekker jeg stadig mailen for evt. skrytebilder jeg, da...*hint, hint*

Ha ei fortsatt koselig adventstid sammen med prinsen og prinsessa!

Mange hilsener fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85763-ett-lite-livstegn/#findComment-467119
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...