Puccini Skrevet 13. desember 2002 Skrevet 13. desember 2002 Gratulerer så mye!!! Dere må ha en god jul!!! Hilsen fra meg 0 Siter
BiH Skrevet 13. desember 2002 Skrevet 13. desember 2002 Gratulerer med godkjennelsen. Hvor langt dere ventet på goddkjenninga fra Colombia? 0 Siter
colom Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Gratulerer så mye, det er vel en herlig følelse! Nå er det bare å starte ny venteprosess på distrikt, noe vi nettopp har fått og venter tildeling...ojojoj så spennende det er hver gang telefonen ringer:o))) Så vidt jeg har oppfattet fra tidligere innlegg her på DOL ventet dere lenge på distrikt - gratulerer så mye, men hvilket distrikt fikk dere? 0 Siter
Gjest vordende mamma Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Gratulerer så mye, og god jul videre! 0 Siter
eikebladet Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Gratulerer så mye med godkjenningen! Kos dere med den i jula! 0 Siter
janita Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 Så vidt jeg har oppfattet fra tidligere innlegg her på DOL ventet dere lenge på distrikt - gratulerer så mye, men hvilket distrikt fikk dere? Hei Det ble Bucaramanga! Vi var i Bogota første gangen og nå skal vi litt lenger nord og litt færre meter over havet, så nå blir det varmt:o) 0 Siter
SolyMar Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 GRATULERER SÅ MYE Da ligger vi ikke så langt fra hverandre i løypa, vi ble godkjent 12.sept. og venter nå på distrikt. Ha en god ventetid :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.