Gå til innhold

WinXP grrrr....

Anbefalte innlegg

Skulle tro det var fanden selv som hadde laget det. Ikke kan man importere e-post fra Outlook 5. Og ikke adresseboka. Ikke finner jeg drivere til zip-driven min (paralell). Og ikke til radiokortet. Må ha nytt brennerprogram. Får ikke videosignal ut av skjermkortet. Og det rareste av alt. Har to minnebrikker til digitalkameraet, og bare den ene kan leses av XP. Den andre gir bare melding om at kameraet er tomt. Begge kan leses med Win98. Hipp hurra.....

Og hipp hurra for DnB også som har en nettbank som bare fungerer med Microsoft explorer eller gamle versjoner av Netscape.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85866-winxp-grrrr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sært.

Jeg har xp og ingen problemer med importering av oe5-mail.

Har ikke så mye rart da, men driverne fant den øyeblikkelig. Søkte på nett på de tingene den ikke fant, via add new hardware-dingsen. Funket fint.

Banker med lite kompatible nettbanker er kjedelige saker.

Min xp er helt oppdatert da .. er din?

Hva er det fulle navnet på det du leter etter drivere til? (radio,kamera,zipdrive,skjermkort)

Du kan jo brenne med xp da, men det er ikke noe særlig.

Last ned nero.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85866-winxp-grrrr/#findComment-467365
Del på andre sider

>Ikke kan man importere e-post fra Outlook 5.

Outlook eller Outlook Express? Sistnevnte går helt fint her, men er ikke listet som alternativ under import av meldinger. Bruk import-filter for OE 6.

>Og ikke adresseboka.

Åpne adresseboka og prøv å importere fra Fil-Importer-Adressebok. Jeg har aldri fått det til å virke direkte fra Fil menyen i OE.

>Ikke finner jeg drivere til zip-driven min (paralell).

Og ikke til radiokortet.

Prøv win2k drivere.

>Må ha nytt brennerprogram.

Last ned XP-versjonen av det du allerede har.

>Får ikke videosignal ut av skjermkortet.

Drivere?

>Og det rareste av alt. Har to minnebrikker til digitalkameraet, og bare den ene kan leses av XP. Den andre gir bare melding om at kameraet er tomt. Begge kan leses med Win98. Hipp hurra.....

En stor (over 64Mb) som ikke kan leses og en liten minnebrikke som virker helt fint?

Problemet sitter i kameraet. Se etter en firmware-upgrade for kameraet.

>Og hipp hurra for DnB også som har en nettbank som bare fungerer med Microsoft explorer eller gamle versjoner av Netscape.

For ikke å snakke om påloggings systemet... Lagre wallet til diskett! PØH! Hva er sikrest; et passord som du husker eller et som du må skrive ned. Bytt bank! Sparebankene har et system med et fast passord og kort med engangs-koder. De er sikkert ikke like kresen på nett-leseren heller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85866-winxp-grrrr/#findComment-467487
Del på andre sider

Outlook eller Outlook Express? Sistnevnte går helt fint her, men er ikke listet som alternativ under import av meldinger. Bruk import-filter for OE 6.

>Og ikke adresseboka.

Åpne adresseboka og prøv å importere fra Fil-Importer-Adressebok. Jeg har aldri fått det til å virke direkte fra Fil menyen i OE.

Og ikke til radiokortet.

Prøv win2k drivere.

Drivere?

>Og det rareste av alt. Har to minnebrikker til digitalkameraet, og bare den ene kan leses av XP. Den andre gir bare melding om at kameraet er tomt. Begge kan leses med Win98. Hipp hurra.....

En stor (over 64Mb) som ikke kan leses og en liten minnebrikke som virker helt fint?

>Og hipp hurra for DnB også som har en nettbank som bare fungerer med Microsoft explorer eller gamle versjoner av Netscape.

For ikke å snakke om påloggings systemet... Lagre wallet til diskett! PØH! Hva er sikrest; et passord som du husker eller et som du må skrive ned. Bytt bank! Sparebankene har et system med et fast passord og kort med engangs-koder. De er sikkert ikke like kresen på nett-leseren heller.

Det er det enkleste operativsystemet jeg noengang har installert.

Maskinen min ble raskere.

NTFS har ikke max filstørrelse på 4Gb. Tenk å slippe å dele en DV-kassett i fire når du overfører video til PCen.

Like stabilt som xin2k, men mye bedre tilpasset hjemmebruk og dummies.

+ alt jeg ikke har fått tid til å se på enda. Har bare kjørt XP i noen få dager.

Ja det er negative sider også, men hittil har det ikke vært mer enn litt frustrasjon fordi ting må gjøres på en annen måte enn det jeg er vant til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85866-winxp-grrrr/#findComment-467489
Del på andre sider

• 2 uker senere...

>Og ikke adresseboka.

Og ikke til radiokortet.

Prøv win2k drivere.

Drivere?

Er ikke innom her så ofte, men takk for svar. Har fått orden på sakene nå, mye takket dine råd. Ha ei fortreffelig jul!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85866-winxp-grrrr/#findComment-474300
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...