Mumbai mamma Skrevet 13. desember 2002 Skrevet 13. desember 2002 Vi har hatt noe krøll med dataen her i huset, og din mailadresse kan jeg desverre ikke finn (den er der nok et sted men hvor?) Kan du sende meg den, så er skrytebildene på tur over fjellet i ekspressfart. 0 Siter
Mamta Skrevet 13. desember 2002 Skrevet 13. desember 2002 Mail er sendt, innboksen er åpen! ;-) 0 Siter
Mumbai mamma Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Skrevet 13. desember 2002 Man skulle nok ha hett Mamta.... Jeg synes taimor høres fint ut også, jeg. Her i gården skryter vi uhemmet til alle :-) Så skulle du ha lyst på kontakt, eller sende skrytebilder er min adresse [email protected] 0 Siter
Mamta Skrevet 13. desember 2002 Skrevet 13. desember 2002 Man skulle nok ha hett Mamta.... Du er blitt bønnhørt, ser jeg:-) Bildene av gudegavene fra Mumbai frembrakte noen sukk også her... 0 Siter
Mamta Skrevet 13. desember 2002 Skrevet 13. desember 2002 Du er selvsagt i din fulle rett til å kalle de aldeles utrolig bedårende barna dine for Gudegaver! Det er jo det de er... Tusen takk for de flott bildene! Mail kommer senere. *klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.