nitus Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Jiiiiipppiii i dag fikk vi brevet som vi har ventet sånn på. Forhåndsgodkjenningen fra ICBF lå i postkassa i dag. Og vi er så så så glad. Fra en lykkelig 0 Siter
Betty Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Gratulerer!!! Tro om de har glemt oss *snufs* oops, jeg har ikke vært i postkassen i dag, men den er som regel tom på lørdager uansett 0 Siter
mathilde - Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Åhhh... Så herlig! Det var jammen godt å se! Gratulerer så mye. Ekstra deilig å se at det skjer ting og tang ettersom vi også "venter som noen tullinger"!! ) Nå ble vi glade, både max og meg. Vi mailes! ) 0 Siter
Puccini Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 Gratulerer så mye!!! Ha en riktig god jul. Hilsen fra meg 0 Siter
Gjest Tobarnmamsen Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 Gratulerer så mye, det må føles herlig nå rett før jul. Lykke til videre 0 Siter
colom Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Gratulerer så mye!!! Det var virkelig årets julepreseang, ikke sant!?! Mailen din er ikke kommet frem ennå, sannsynligvis treghet i systemet. Den kommer vel etter hvert.... 0 Siter
SolyMar Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 STOR GRATULASJON og lykke til videre :-) 0 Siter
mathilde - Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 STOR GRATULASJON og lykke til videre :-) Hei SolyMar! Bare lurte på om dere hadde hørt noe om distrikt enda jeg? Det begynner å nærme seg nå, gjør det ikke? Samtidig bare lurte jeg på når dere var registrert i BUFA, og når BUFA-godkjenningen kom? Ha en fortsatt fin advente-tid! 0 Siter
SolyMar Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Hei SolyMar! Bare lurte på om dere hadde hørt noe om distrikt enda jeg? Det begynner å nærme seg nå, gjør det ikke? Samtidig bare lurte jeg på når dere var registrert i BUFA, og når BUFA-godkjenningen kom? Ha en fortsatt fin advente-tid! Vi ble registrert i BUFA i begynnelsen av januar 2002 og godkjent der i midten av april. Nå har vi ventet litt over 3 mndr. på distrikt så jeg trodde kanskje vi skulle høre noe før jul:-( Men nå kan det se ut til at vi ikke hører noe tidligst i februar siden det er retts-/jule-/sommerferie i Colombia. Må visst smøre meg med et tykt lag med tålmodighet...... GOD JUL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.