Gå til innhold

Hvorfor er hun sånn da?

Anbefalte innlegg

Gjest Kåre Knall

Jenta mi og jeg har ikke sett hverandre på en uke! Masse lekser osv. har gjort det slik at vi ikke har kunnet det. I hælja skulle hun til Oslo, besøke en kamerat, hun har kommet hjem nå og jeg spurte henne om vi kunne finne på noe siden det er så lenge siden vi har sett hverandre. Svaret var negativt, hun var trøtt. Men hun sa at hun kanskje kunne møte meg i morgen hvis hun ikke hadde for mye lekser å gjøre... Hvorfor er hun sånn da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85980-hvorfor-er-hun-s%C3%A5nn-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... Ikke enkelt å si. Det enkleste er rett og slett å ta en prat med henne.

På meg virker det som hun trenger tid alene(av en eller annen grunn), men siden jeg ikke kjenner henne så vet jeg jo ikke.

Jeg hadde sjøl en sånn periode i vinter hvor jeg helst ville være bare hjemme og ikke springe så mye rundt i verden. Da var jeg på samme måten, negativ til omtrent alt..

Nei jeg vet ikke... Bare et lite forslag...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...