eli1365380416 Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Hei!Jeg mistet min kjære lille gutt for snart to mnd. siden nå. Tarmslyng. Akkurat ti mnd. ble han. Beste gutten i verden! Han kom inn på sykehuset på en fredag med kramper i magen. Det gikk så fort. Koldbrann i tarmen,operasjoner,blodtilførsel, gjenopplivninger, respirator, forgiftning i hele kroppen... Nå har jeg mareritt hver natt. Tør ikke være alene hjemme om kvelden lenger. Jeg er 22 år og liksom student, men klarer ikke sette meg ned å lese. Har sånn skyldfølelse siden gutten min alltid har slitt med forstoppelse. Burde visst... Tror dere denne angsten for å være alene har kommet for å bli? Er så utrolig sliten... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86059-min-lille-gutt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…