Gå til innhold

Nå er jeg blitt trebarnsmor...

Anbefalte innlegg

Gjest Julianes mamma

Fredrik kom til verden onsdag 11.12 kl 12.10. Han var 3980 gr tung og 51 cm lang.

Endelig fikk vi han ut, 3 dager på overtid og englesøster Juliane og hennes tvillingbror Marcus (lever) har blitt storesøsken til en herlig liten gutt.

Jeg er uendelig lettet og veldig takknemlig for at alt gikk bra denne gangen.

Tross sorgen over at Juliane ikke er her, som har blitt veldig forsterket disse siste dagene (4. januar er det 2 år siden hun døde). Så klarer jeg også å glede meg stort over dette "underet" som vi har fått.

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86145-n%C3%A5-er-jeg-blitt-trebarnsmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Julianes mamma

Gratulerer med lille Fredrik. Juliane er nok en stolt storesøster der hun befinner seg nå.

Jeg har termin om tre uker, ti dager før etårsdagen til min lille Christoffer som døde etter 14 timer i denne verden. Følelsene er enorme for tiden.

Skal sende deg noen tanker 04.januar.

Stor klem fra Ingrid

Nestor sin mamma

Kjære Julianes mamma!

Så deilig å høre at alt har gått bra,det må være den mest komplekse og vidunderlige følelsen i verden å ligge der med et levende! barn i armene!!

Jeg håper at Marcus, Fredrik,du og din mann kan kose dere sammen nå og vite at Juliane helt sikkert er stolt storesøster fra der hun er.Hun kommer alltid til å være med dere,og ønsker nok at dere koser dere sammen med hennes nye lillebror!Dere skal tillate dere gleden;den både trenger dere og fortjener dere!!

Hvis alt går bra denne gang,så blir min kjære og jeg 4-barnsforeldre den 8.mars.Sebastian og Jonathan venter iallefall spent på denne babyen som lager sånt liv i maven til mamma!

Ønsker dere lykke til videre,kos dere sammen!

Mvh og en klem fra

Gratulerer med den lille !

Storesøster passer nok på - slik føler jeg det med Karl Amund som nå er blitt 13 måneder, som også har ei engle storesøster. Hun døde 3 desember i 1999 - så det er tøffe dager, men det praktiske med å ta seg av disse små tar brodden av sorgen. Det er godt å tenke på at det er mange som tenker på oss!

Gjest Julianes mamma

Vil bare med dette si tusen takk for innleggene. Det har falt noen tårer når jeg har lest disse.

Det er så godt å "treffe" mennesker som virkelig forstår. Dessverre er det ikke så mange ute i den "normale verden" som gjør det...Har heldigvis noen virkelig gode venner som har opplevd det samme og forstår

Men jeg synes det er viktig å ta vare på hvert go'ord og heller prøve å glemme de ord som sårer og også de som forblir usagte.

Jeg kvier meg for å si god jul, for jeg vet hvor vond denne tiden er for mange, meg inkludert.

Men jeg håper dere får en så OK jul som dere kan iallefall.

mange klemmer fra

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...