Line Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 Det var disse kanalene Ulven og jeg mente du måtte velge på TV'en. Fint at det løste seg:-)) Ha en riktig så fin jul forresten:-)) Takk det samme 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Hehe... søt liten gutt! Hvilket program har du brukt til animeringen av logoen der? PS eller PSP? Sov godt, da! Javisst er jeg søt :-) Jeg bruker som regel Cool 3D, i kombinasjon med Paint Shop. Til vanlig lager jeg internettsider for bedrifter, men da bruker jeg ikke animasjoner, da alt slikt stæsj trekker oppmerksomheten bort fra budskapet. Vanligvis er jeg svært sparsom med dekor. Men det er artig på private sider. Jeg ahr aldri hatt hjemmesider før nylig, enda jeg har laget sider for andre i mange år. 0 Siter
Line Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 Javisst er jeg søt :-) Jeg bruker som regel Cool 3D, i kombinasjon med Paint Shop. Til vanlig lager jeg internettsider for bedrifter, men da bruker jeg ikke animasjoner, da alt slikt stæsj trekker oppmerksomheten bort fra budskapet. Vanligvis er jeg svært sparsom med dekor. Men det er artig på private sider. Jeg ahr aldri hatt hjemmesider før nylig, enda jeg har laget sider for andre i mange år. Hva er Cool 3D? En plugin til PSP? Jeg driver også en god del med PSP, og har planer om å bli litt mer effektiv på mailinglista jeg er med på fremover... Har egen hjemmeside og, men jeg tar ikke sjansen på å legge ut linken mer. Det er for mange tullete folk her, og jeg er møkklei av ekle telefoner som ringer... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Hva er Cool 3D? En plugin til PSP? Jeg driver også en god del med PSP, og har planer om å bli litt mer effektiv på mailinglista jeg er med på fremover... Har egen hjemmeside og, men jeg tar ikke sjansen på å legge ut linken mer. Det er for mange tullete folk her, og jeg er møkklei av ekle telefoner som ringer... Cool 3D er et program som lager 3D tekst og animerer disse. Du kan detaljstyre tekstanimasjonene. Jeg har også fått merke at det er noen syke her. Jeg klarer meg bra allikevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.