Gå til innhold

Koble videokamera til tv'n

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Hehe... søt liten gutt!

Hvilket program har du brukt til animeringen av logoen der? PS eller PSP?

Sov godt, da!

Javisst er jeg søt :-)

Jeg bruker som regel Cool 3D, i kombinasjon med Paint Shop. Til vanlig lager jeg internettsider for bedrifter, men da bruker jeg ikke animasjoner, da alt slikt stæsj trekker oppmerksomheten bort fra budskapet. Vanligvis er jeg svært sparsom med dekor. Men det er artig på private sider. Jeg ahr aldri hatt hjemmesider før nylig, enda jeg har laget sider for andre i mange år.

Javisst er jeg søt :-)

Jeg bruker som regel Cool 3D, i kombinasjon med Paint Shop. Til vanlig lager jeg internettsider for bedrifter, men da bruker jeg ikke animasjoner, da alt slikt stæsj trekker oppmerksomheten bort fra budskapet. Vanligvis er jeg svært sparsom med dekor. Men det er artig på private sider. Jeg ahr aldri hatt hjemmesider før nylig, enda jeg har laget sider for andre i mange år.

Hva er Cool 3D? En plugin til PSP? Jeg driver også en god del med PSP, og har planer om å bli litt mer effektiv på mailinglista jeg er med på fremover...

Har egen hjemmeside og, men jeg tar ikke sjansen på å legge ut linken mer. Det er for mange tullete folk her, og jeg er møkklei av ekle telefoner som ringer...

Ulv I Faarikaal

Hva er Cool 3D? En plugin til PSP? Jeg driver også en god del med PSP, og har planer om å bli litt mer effektiv på mailinglista jeg er med på fremover...

Har egen hjemmeside og, men jeg tar ikke sjansen på å legge ut linken mer. Det er for mange tullete folk her, og jeg er møkklei av ekle telefoner som ringer...

Cool 3D er et program som lager 3D tekst og animerer disse. Du kan detaljstyre tekstanimasjonene.

Jeg har også fått merke at det er noen syke her. Jeg klarer meg bra allikevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...