Gå til innhold

Jeg vet ikke med dere...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

23

• Line

10

• naiv

3

• piperill

3

Mest aktive i denne tråden

Ørene og det som er imellom er helt greit, men du kunne gjerne svart på spørsmålet om hva du vil med dette.

Forstår du ikke det?

Mener du virkelig å påstå at du ikke forstår hva jeg mener med innlegget?

Helt seriøst???

Dette bildet flyr rundt på mail i halve Norge for at folk skal få seg en god latter, og i og med at folk forstår det så sender de det videre.

Men du forstår det ikke?

tja, han kan være faren.

Gener etc. Han var da litt mørk, med mørkt hår og brune øyne.

Det er for alt jeg vet mulig da jeg ikke har videre greie på gener osv, men jeg hadde likevel blitt rimelig skeptisk om min dame hadde dytta ut et negerbarn og sagt det var mitt :)

Annonse

Forstår du ikke det?

Mener du virkelig å påstå at du ikke forstår hva jeg mener med innlegget?

Helt seriøst???

Dette bildet flyr rundt på mail i halve Norge for at folk skal få seg en god latter, og i og med at folk forstår det så sender de det videre.

Men du forstår det ikke?

Nei alvorlig talt jeg forstår det ikke. Hvorfor i alle dager skal jeg se noe morsomt i et familiebilde?

Det jeg lurer på er hvordan du fant fram til Motalatidningens avdeling for nyfødte barn???

Hehe, det er egentlig et godt spørsmål, og svaret er at jeg fikk det i mail.

Noen har visst syntes dette bildet så en smule artig ut, og det går nå på rundgang på diverse fellesmailer kan det se ut som.

Annonse

Jajaja. Kjære - du har selvsagt heeeeelt rett!

:o)

Selvsagt :)

Når jeg tenker etter så er vel faktisk dette et reelt bilde, og det er kanskje ikke videre morsomt at bildet er blitt ansett som en spøk og sendt rundt i halve Norge (og sikkert Sverige) i mail...

Kanskje greit at webbis sletter det.

Selvsagt :)

Når jeg tenker etter så er vel faktisk dette et reelt bilde, og det er kanskje ikke videre morsomt at bildet er blitt ansett som en spøk og sendt rundt i halve Norge (og sikkert Sverige) i mail...

Kanskje greit at webbis sletter det.

Det lå på ei side hvor det var massevis av fødselsannonser, da. Du kunne bla ukesvis tilbake.

Akkurat det samme gjorde søskenbarnet til Frode da de adopterte en liten baby fra Colombia i sommer. De har ikke trykket henne ut, som du sier, men de fikk bildet i avisa likevel for å presentere henne for lokalsamfunnet :)

Det lå på ei side hvor det var massevis av fødselsannonser, da. Du kunne bla ukesvis tilbake.

Akkurat det samme gjorde søskenbarnet til Frode da de adopterte en liten baby fra Colombia i sommer. De har ikke trykket henne ut, som du sier, men de fikk bildet i avisa likevel for å presentere henne for lokalsamfunnet :)

Men står det da hvilken dato hun er født? Slik som det er omtalt under dette bildet så ser det unektelig ut som om det er hun som har dyttet, sorry, født, barnet. Det står jo dato og alt.

Men står det da hvilken dato hun er født? Slik som det er omtalt under dette bildet så ser det unektelig ut som om det er hun som har dyttet, sorry, født, barnet. Det står jo dato og alt.

Selvsagt vet de hvilken dato hun er født. De har vært i et annet land og hentet henne, sikkert. På alle de andre annonsene står det både dato, klokkeslett og evt. søsken. Her står det bare dato, og det var i august en gang, var det ikke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...