Gjest bøba Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 En ting er hver fall sikkert å det er at hadde jeg "dytta" ut deg så hadde jeg febrilsk prøvd å "dytte " deg inn igjen...puh... Det hadde jeg i hvert fall ikke gjort. Jeg hadde snudd meg til veggen og bedt om å få noe sånt fjernet umiddelbart. 0 Siter
tiliti Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Jeg er selvsagt helt uenig, og tror her at dama har feid en annen. Mannen er bare like naiv som han fyren i Senkveld med HC Andersen tja, han kan være faren. Gener etc. Han var da litt mørk, med mørkt hår og brune øyne. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Skrevet 16. desember 2002 Ørene og det som er imellom er helt greit, men du kunne gjerne svart på spørsmålet om hva du vil med dette. Forstår du ikke det? Mener du virkelig å påstå at du ikke forstår hva jeg mener med innlegget? Helt seriøst??? Dette bildet flyr rundt på mail i halve Norge for at folk skal få seg en god latter, og i og med at folk forstår det så sender de det videre. Men du forstår det ikke? 0 Siter
naiv Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 En ting er hver fall sikkert å det er at hadde jeg "dytta" ut deg så hadde jeg febrilsk prøvd å "dytte " deg inn igjen...puh... Kanskje var det slike tanker homsekanibalen hadde også? Total sammensmelting. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Skrevet 16. desember 2002 Ja, da han nok kona di berørt en negertiss. Wow, du forsto det. Enkelte andre forstår det visst ikke. Kan du forklare meg hvordan det er mulig ikke å forstå hva jeg mente med innlegget? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Skrevet 16. desember 2002 tja, han kan være faren. Gener etc. Han var da litt mørk, med mørkt hår og brune øyne. Det er for alt jeg vet mulig da jeg ikke har videre greie på gener osv, men jeg hadde likevel blitt rimelig skeptisk om min dame hadde dytta ut et negerbarn og sagt det var mitt 0 Siter
Gjest bi Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Forstår du ikke det? Mener du virkelig å påstå at du ikke forstår hva jeg mener med innlegget? Helt seriøst??? Dette bildet flyr rundt på mail i halve Norge for at folk skal få seg en god latter, og i og med at folk forstår det så sender de det videre. Men du forstår det ikke? Nei alvorlig talt jeg forstår det ikke. Hvorfor i alle dager skal jeg se noe morsomt i et familiebilde? 0 Siter
naiv Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Wow, du forsto det. Enkelte andre forstår det visst ikke. Kan du forklare meg hvordan det er mulig ikke å forstå hva jeg mente med innlegget? Mulig de har vasket hjernen til jul? 0 Siter
Singularity Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Det kan vel kalles sunn skepsis, tror jeg :-) 0 Siter
Gjest Lurenissen Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Det jeg lurer på er hvordan du fant fram til Motalatidningens avdeling for nyfødte barn??? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Skrevet 16. desember 2002 Mulig de har vasket hjernen til jul? Jeg tror det. Noen tolker det tydligvis dithen at jeg ikke vil ha sex med negresser heller. Akkurat som om det er noe jeg har mer lyst til enn akkurat det... 0 Siter
Gjest selvsagt Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Ja, da han nok kona di berørt en negertiss. Nisj, det er selvfølgelig han som har vært utro med ei som har vært sammen med en neger! Også har han dratt hjem og knulla kona og befruktet henne med negersperm. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Skrevet 16. desember 2002 Det jeg lurer på er hvordan du fant fram til Motalatidningens avdeling for nyfødte barn??? Hehe, det er egentlig et godt spørsmål, og svaret er at jeg fikk det i mail. Noen har visst syntes dette bildet så en smule artig ut, og det går nå på rundgang på diverse fellesmailer kan det se ut som. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Skrevet 16. desember 2002 Det kan vel kalles sunn skepsis, tror jeg :-) Veldig sunn skepsis 0 Siter
Line Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Jeg er selvsagt helt uenig, og tror her at dama har feid en annen. Mannen er bare like naiv som han fyren i Senkveld med HC Andersen Jajaja. Kjære - du har selvsagt heeeeelt rett! ) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Skrevet 16. desember 2002 Jajaja. Kjære - du har selvsagt heeeeelt rett! ) Selvsagt Når jeg tenker etter så er vel faktisk dette et reelt bilde, og det er kanskje ikke videre morsomt at bildet er blitt ansett som en spøk og sendt rundt i halve Norge (og sikkert Sverige) i mail... Kanskje greit at webbis sletter det. 0 Siter
Line Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Selvsagt Når jeg tenker etter så er vel faktisk dette et reelt bilde, og det er kanskje ikke videre morsomt at bildet er blitt ansett som en spøk og sendt rundt i halve Norge (og sikkert Sverige) i mail... Kanskje greit at webbis sletter det. Det lå på ei side hvor det var massevis av fødselsannonser, da. Du kunne bla ukesvis tilbake. Akkurat det samme gjorde søskenbarnet til Frode da de adopterte en liten baby fra Colombia i sommer. De har ikke trykket henne ut, som du sier, men de fikk bildet i avisa likevel for å presentere henne for lokalsamfunnet 0 Siter
SierDuDet Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Skrevet 16. desember 2002 Det lå på ei side hvor det var massevis av fødselsannonser, da. Du kunne bla ukesvis tilbake. Akkurat det samme gjorde søskenbarnet til Frode da de adopterte en liten baby fra Colombia i sommer. De har ikke trykket henne ut, som du sier, men de fikk bildet i avisa likevel for å presentere henne for lokalsamfunnet Men står det da hvilken dato hun er født? Slik som det er omtalt under dette bildet så ser det unektelig ut som om det er hun som har dyttet, sorry, født, barnet. Det står jo dato og alt. 0 Siter
Line Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Men står det da hvilken dato hun er født? Slik som det er omtalt under dette bildet så ser det unektelig ut som om det er hun som har dyttet, sorry, født, barnet. Det står jo dato og alt. Selvsagt vet de hvilken dato hun er født. De har vært i et annet land og hentet henne, sikkert. På alle de andre annonsene står det både dato, klokkeslett og evt. søsken. Her står det bare dato, og det var i august en gang, var det ikke? 0 Siter
tiliti Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Det er for alt jeg vet mulig da jeg ikke har videre greie på gener osv, men jeg hadde likevel blitt rimelig skeptisk om min dame hadde dytta ut et negerbarn og sagt det var mitt hehe. *host* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.