Gå til innhold

Jeg vet ikke med dere...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

23

• Line

10

• naiv

3

• piperill

3

Mest aktive i denne tråden

Selvsagt vet de hvilken dato hun er født. De har vært i et annet land og hentet henne, sikkert. På alle de andre annonsene står det både dato, klokkeslett og evt. søsken. Her står det bare dato, og det var i august en gang, var det ikke?

Jeg aner jo ikke hva det pleier å stå, men her kunne det utvilsomt se ut som om dama hadde født barnet.

Jeg misforsto, noe tydligvis mange andre også gjør, så jeg kan vel ikke være så redusert :)

Jeg aner jo ikke hva det pleier å stå, men her kunne det utvilsomt se ut som om dama hadde født barnet.

Jeg misforsto, noe tydligvis mange andre også gjør, så jeg kan vel ikke være så redusert :)

Hihi...

jeg bare lurer på hvordan det "tydeligvis" kan se ut som om dama har født. Ser du det på henne? I så fall har du et veldig spesielt syn ;)

Slemmigen! Du ser vel at hun er adoptert! :-)

PS! Har ikke lest resten av tråden din, men tipper du kommer til å egle på deg noen fra Adopsjonsforumet med dette her..*HYSSSSSSSSSSSSJ*

Hehe, det var faktisk ikke meningen å være slem. Annonsen er trossalt ordlagt på en sånn måte at jeg ikke engang tenkte tanken på adopsjon. Helt seriøst.

Jeg tenkte 1 av 2.

1. Postmannen i nabolaget er svart og mannen på bildet er forholdsvis naiv.

2. Han kan ikke få barn selv og har latt bestekompisen sin ta seg av å gi dama litt spunk. Bestekompisen er selvsagt da svart.

Men jeg tenkte aldri på adopsjon.

Åja... så disse ukjente nicka under her er kanskje ikke anonyme for anledningen, men nick jeg aldri har sett siden jeg ikke er videre mye på adopsjonsforumet, ja. Nå forstår jeg :)

Vel, nå snakke jeg ikke til en nyutpoppet dame, men til dol.

Dessuten skriker de alltid Push, push, push, på amerikanske filmer, så jeg synes du overreagerer litt her.

De skriver ikke "Push, push" på ei norsk fødeavdeling. Der sier de "Ikke trykk før jeg sier fra".

Hehe... du har mye å lære enda, gutten!

*glizer*

Annonse

Hihi...

jeg bare lurer på hvordan det "tydeligvis" kan se ut som om dama har født. Ser du det på henne? I så fall har du et veldig spesielt syn ;)

Neinei... jeg leste teksten. For en som ikke leser fødselsannonser i avisene med mindre noen jeg kjenner har født, og det skjer ikke så ofte om dagen, så leste jeg av annonsen at HUN hadde født barnet.

Ergo er postmannen i dette nabolaget en slu, svart jævel!

De skriver ikke "Push, push" på ei norsk fødeavdeling. Der sier de "Ikke trykk før jeg sier fra".

Hehe... du har mye å lære enda, gutten!

*glizer*

"Der sier de "Ikke trykk før jeg sier fra"."

Så fødedoktoren sier at man skal dytte så skal man det?

Isåfall har jeg jo rett. Man trøkker etterhvert! De over sier at man ikke dytter!

"Der sier de "Ikke trykk før jeg sier fra"."

Så fødedoktoren sier at man skal dytte så skal man det?

Isåfall har jeg jo rett. Man trøkker etterhvert! De over sier at man ikke dytter!

Det går ikke an å dytte ut en baby. Hvordan gjør man det da?

Trykke, kanskje, men ikke dytte! Skal du ha ei ordentlig beskrivelse, så er det som å bæsje en melon. Fornøyd?

*Ler*

Det går ikke an å dytte ut en baby. Hvordan gjør man det da?

Trykke, kanskje, men ikke dytte! Skal du ha ei ordentlig beskrivelse, så er det som å bæsje en melon. Fornøyd?

*Ler*

Ja, men jeg hadde blitt kritisert like mye om jeg påsto at jenta hadde trøkka ut ungen sin.

Sant jeg hadde det? :)

Ja, men jeg hadde blitt kritisert like mye om jeg påsto at jenta hadde trøkka ut ungen sin.

Sant jeg hadde det? :)

Det høres nedsettende ut, men man trykker på samme måte som når man må gjøre stort på do. Ikke verre enn det. Ok da, det er LITT vondere, som regel.

Til hormonelle damer som er slitne etter å ha bært rundt på en ekstra liten person i ni måneder, og må fortsette i ettertid med å være tilgjengelig 24 timer i døgnet, bør man passe språkbruken litt ;)

Det høres nedsettende ut, men man trykker på samme måte som når man må gjøre stort på do. Ikke verre enn det. Ok da, det er LITT vondere, som regel.

Til hormonelle damer som er slitne etter å ha bært rundt på en ekstra liten person i ni måneder, og må fortsette i ettertid med å være tilgjengelig 24 timer i døgnet, bør man passe språkbruken litt ;)

Du har kanskje rett. Slikke kvinnfolk er vel verre enn jenter på slanker og som samtidig forsøker å slutte å røyke, samtidig som de har mensen.

De er med andre ord tidsinnstilte bomber :)

Jeg lærer nok den dagen en av de ekspoderer i tryne mitt!

Du har kanskje rett. Slikke kvinnfolk er vel verre enn jenter på slanker og som samtidig forsøker å slutte å røyke, samtidig som de har mensen.

Ble en del skrivefeil der, men jeg håper du overlever :)

Annonse

Du må nok lære deg å svelge sju kameler da, ja!

:o)

Du må nok lære deg å svelge sju kameler da, ja!

:o)

Ja, jeg må nok det :)

Men du, nå skal hoppe til køys med Unni Lindell, og etter en times tid med henne så blir det vel litt søvn på denne karen også.

Du får sove godt og drømme søtt om meg. Det skal jeg :)

Ja, jeg må nok det :)

Men du, nå skal hoppe til køys med Unni Lindell, og etter en times tid med henne så blir det vel litt søvn på denne karen også.

Du får sove godt og drømme søtt om meg. Det skal jeg :)

Tror ikke det blir så god søvn i natt, for jeg får folk på besøk allerede før klokka sju i morgen tidlig... Og de skal ha med seg JV videre nordover, så da må jeg nesten pakke ei lita ukes klesbeholdning til ham før de drar. Slikt krever bittelitt planlegging... eller kanskje jeg skal sende med ham minst mulig, slik at de må ta en aldri så liten handlerunde i Narvik? ;)

Sov godt da, og kos deg med bokji!

*Klem*

Men på amerikanske filmer så skriker alltid sykepleieren: Push! Puuush! Puuuuuuuuush!

Det må da bety noe? :)

Push ovrsettes med både trykk og dytt, jeg tipper trykk er riktig i denne sammenhengen ;-)

Sånn som på pastillesker står det "push here". Jeg tror nok det er meningen at du skal trykke der og :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...