Prozak Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Juleøl ER pokker meg sterkere enn pils! Det merker man når man heller innpå på samme måte som man vanligvis drikker pils. Jaja, sengen neste :-) ".............." 0 Siter
flisa Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Kjøre seng er enda verre - - legg deg på badegulvet og hold deg fast i doringen! :-) 0 Siter
Retz Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 If I had a haaaaammmmer I'd hammer in the moooorniing.. Gute morgen, du alte slask, wie gehts? Ibux? ;-) 0 Siter
nanna Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 If I had a haaaaammmmer I'd hammer in the moooorniing.. Gute morgen, du alte slask, wie gehts? Ibux? ;-) Han er sikkert oppe allerede - tror du ikke småfuglene har trampet på tunet hans by now? :-P 0 Siter
Retz Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Han er sikkert oppe allerede - tror du ikke småfuglene har trampet på tunet hans by now? :-P Småsporven har nok tatt strutsebeina på i dag, he he. btw; skal du feire jul hjemme eller hos svigers? :gnafs: 0 Siter
Gjest stjålet fra en annen poet... Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Småsporven har nok tatt strutsebeina på i dag, he he. btw; skal du feire jul hjemme eller hos svigers? :gnafs: Det var en søndag morgen, etter lørdagsnatt. Småsporven gjekk på tunet, og trampa som besatt.... 0 Siter
nanna Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Småsporven har nok tatt strutsebeina på i dag, he he. btw; skal du feire jul hjemme eller hos svigers? :gnafs: Hos svigers. :-o :klør litt: 0 Siter
Retz Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Hos svigers. :-o :klør litt: Auda. Høvding & snuppe drar til svigers. Jeg holder meg selvsagt i heimen. :Deler ut Eurax: 0 Siter
nanna Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Auda. Høvding & snuppe drar til svigers. Jeg holder meg selvsagt i heimen. :Deler ut Eurax: Wow - du vet å ordne deg. :impregnert: 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Jeg har det samme problemet med rødvin. Drikker det like fort som øl selv om det er 8 % sterkere. Går til helvete hver gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.