Gjest prust Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Jeg våknet i natt av at det var så trangt i senga. Mannen min lå tett inntil meg, og jeg hadde vel 30 cm å ligge på. Jeg dyttet i ham, og ba ham flytte seg litt. "Ja," sa han, og ingenting skjedde. Dette gjentok seg 4-5 ganger, og jeg ble litt irritert. Han og (i søvne). Til slutt la jeg sida mot ham, og dyttet så hardt jeg kunne med rompa. Da utbrøt han: "Du må da for pokker lese vedlegget først!" Snakk om å ta jobben med hjem... Han husket ingenting av det da jeg fortalte det i morges, men han kunne fortelle at han var på et langt møte i går på jobben. Der irriterte han seg kraftig over en som tydeligvis ikke hadde lest alle sakspapirer.... 0 Siter
kati Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Morsomt! Første gangen mannen min snakket i søvne begynte jeg å le av ham. Han ble da småirritert (fortsatt i søvne) og freste: "Hva er det du fniser av?". Og enda mer lo jo jeg... 0 Siter
mettewa Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 *LOL* Foreløpig dagens beste latter :-) 0 Siter
Gjest consi Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Jeg våknet av at typen satt i senga og holdt på med et eller annet nede på leggen min. Da jeg spurte hva han holdt på med var svaret; "jeg leter etter håndtaket til gulvtua." Fikk meg en god latter jeg og ja. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Jeg våknet av at typen satt i senga og holdt på med et eller annet nede på leggen min. Da jeg spurte hva han holdt på med var svaret; "jeg leter etter håndtaket til gulvtua." Fikk meg en god latter jeg og ja. Kom på en til: Da eldstemann var baby, lå han ofte mellom oss i senga, etterat jeg hadde ammet ham. Mannen min holdt på den våren med å lage veranda. En natt våknet jeg av at han famlet rundt i senga, og tok til slutt tak i gutten og sa høyt: "Drillen! Jeg må ha drillen!" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.