Gå til innhold

Et kraftutbrudd i nattens mulm og mørke..

Anbefalte innlegg

Jeg våknet i natt av at det var så trangt i senga. Mannen min lå tett inntil meg, og jeg hadde vel 30 cm å ligge på. Jeg dyttet i ham, og ba ham flytte seg litt.

"Ja," sa han, og ingenting skjedde. Dette gjentok seg 4-5 ganger, og jeg ble litt irritert. Han og (i søvne).

Til slutt la jeg sida mot ham, og dyttet så hardt jeg kunne med rompa. Da utbrøt han: "Du må da for pokker lese vedlegget først!"

Snakk om å ta jobben med hjem...

Han husket ingenting av det da jeg fortalte det i morges, men han kunne fortelle at han var på et langt møte i går på jobben. Der irriterte han seg kraftig over en som tydeligvis ikke hadde lest alle sakspapirer....

Fortsetter under...

Jeg våknet av at typen satt i senga og holdt på med et eller annet nede på leggen min. Da jeg spurte hva han holdt på med var svaret; "jeg leter etter håndtaket til gulvtua."

Fikk meg en god latter jeg og ja.

Kom på en til:

Da eldstemann var baby, lå han ofte mellom oss i senga, etterat jeg hadde ammet ham. Mannen min holdt på den våren med å lage veranda.

En natt våknet jeg av at han famlet rundt i senga, og tok til slutt tak i gutten og sa høyt: "Drillen! Jeg må ha drillen!"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...