Anhua Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Hei på dere, Nå har jeg i noen uker jevnlig kikket innom forumet og kost meg med tips og småhistorier. Selv er vi kommet så langt at papirene ligger i Kina. De ble stemplet midt i mai. Er det flere som er noen lunde på samme sted i prosessen? 0 Siter
jiemei Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Hei Anhua Våre papirer ble reg. i Kina i begynnelsen av februar så vi ligger bare litt foran i løypa. Håper hver dag at alle i 'novembergruppa' snart får sin tildeling for da nærmer det seg vår tur :-) Hilsen en utålmodig ventende 0 Siter
Anhua Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 Hei Anhua Våre papirer ble reg. i Kina i begynnelsen av februar så vi ligger bare litt foran i løypa. Håper hver dag at alle i 'novembergruppa' snart får sin tildeling for da nærmer det seg vår tur :-) Hilsen en utålmodig ventende Jeg er også forferdelig utålmodig. Håper at kvotesystemet gjør at ventetiden i hvert fall ikke blir lenger enn den har vært. Lykke til! 0 Siter
jiemei Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Jeg er også forferdelig utålmodig. Håper at kvotesystemet gjør at ventetiden i hvert fall ikke blir lenger enn den har vært. Lykke til! Jeg tror ikke ventetida har blitt lenger. De jeg kjenner som nylig har fått tildeling har ventet i ca 13 -13 1/2 måned. Litt usikkerhet må vi vel kunne leve med (?). Til nå synes jeg ikke ventetida har vært alt for lang...., men så har jeg forsøkt å fylle den opp også ;-) bla. med kinesisk-kurs. Zaijian og lykke til videre i prosessen du også! 0 Siter
brilleslangen Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Jeg er også søker på kina men ligger ca 4 mnd etter dere. Velkommen til forumet! 0 Siter
Dunder salt Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Jeg tror ikke ventetida har blitt lenger. De jeg kjenner som nylig har fått tildeling har ventet i ca 13 -13 1/2 måned. Litt usikkerhet må vi vel kunne leve med (?). Til nå synes jeg ikke ventetida har vært alt for lang...., men så har jeg forsøkt å fylle den opp også ;-) bla. med kinesisk-kurs. Zaijian og lykke til videre i prosessen du også! Hei Velkommen i forum,er ny selv,men har allerede fått mange gode svar/råd.Topp!! (c: MVH 0 Siter
Oct Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Hei, har også vart innom her. Takker til alle for nyttig tips. Vår søknad gikk ned til Kina 11. mars i år, så vi er vel i samme gruppe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.