Line Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Skal lage krumkaker i kveld, til meg selv og til en eller to andre familier... Har du ei god oppskrift å dele med meg, ei røre som blir sånn akkurat passe tykk, slik at selve krumkakene ikke blir for tykke eller tynne? 0 Siter
Mamta Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Denne bruker jeg, men du må likevel tilpasse tykkelsen selv ved å evt. ha i litt vann: 3 egg 150 g sukker 150 g hvetemel 150 g smeltet, avkjølt smør litt vann hvis røren er fast Ei lita skje røre skal være nok pr. jern. Du får ca. 50 stk. krumkaker. Hilsen fra 0 Siter
Line Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 Denne bruker jeg, men du må likevel tilpasse tykkelsen selv ved å evt. ha i litt vann: 3 egg 150 g sukker 150 g hvetemel 150 g smeltet, avkjølt smør litt vann hvis røren er fast Ei lita skje røre skal være nok pr. jern. Du får ca. 50 stk. krumkaker. Hilsen fra Tusen takk! Tenker jeg dobler den, og setter i gang 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.