Gå til innhold

Kjæresteløs?

Anbefalte innlegg

Jeg har et veldig stort problem..

Frykter at det blir kræsj med typen i løpet av uka.

La oss begynne med den lange historien:

På fredag fikk jeg mld. med typen at han kom på søndag. Okei for meg, men jeg fikk ikke svar på mld. jeg sendte senere på kvelden. Da begynte det lille hodet mitt å tenke at noe var galt.. SÅ jeg lå i total angst hele helga.

På søndag kom han, og da han kysset meg som vanlig da han kom inn, begynte jeg å tenke på at ikke noe var galt. Så hadde vi sex, og da var jo alle stygge tankene mine ute av hodet. Og etterpå sa han at han elsket meg. Og Genie var i skyene igjen :)

Gleden var nok kortvarig. for jeg ble litt sint for jeg måtte få ut 3 mnd frustrasjon, og så at vbi måtte prate (Han kommer ikke på besøk mer en en gang i uka selv om han har vil og bor en halvtimes bilkjøring unna og det mener jeg er litt i det knappeste laget når han kjører rundt på kameratene sine hele tiden og har plenty tid til overs). Da fikk jeg vite at forholdet ikke fungerte, og at han hadde tenkt å si det til meg denne dagen, men greide det ikke..

Hvorfor lå han med meg da? Og hvorfor sa han at han elsket meg? Jeg skjønner det bare ikke.. Og ikke vet han hva som ikke fungerer heller så jeg vet ikke hvor galt jeg har gjort.

Men poenget er at jeg føler meg veldig utnytta?Og jeg har vært fysisk syk siden da? Konstant hodepine, har spydd alt jeg har spist osv.

Jeg tror han kommer i morgen med julegava mi og vil prate, men jeg har ikke noe å gi han etter dette. Jeg hadde malt et portrettbilde av han som jeg hadde tenkt å gi, men ikke faen om han fortjener det nå. =/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86357-kj%C3%A6restel%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner dette så utrolig godt!

Jeg er i NESTEN samme situasjon nå, ikke helt, men flere av de samme trekkene finner jeg i din historie...

Jeg har rota med en gutt i et halvt år nå. Og for et par uker siden(husker ikke helt, tre uker nå, kanskje). Så ringte han meg helga etter å sa at han hadde blitt forelska i venninna mi... Dette hadde han tenkt på i flere uker!!! Jeg ble helt knust, ikke fordi han liker venninna mi(det skal han få lov til), men at han aldri sa noe til meg...

Så ringte han igjen to helger etter, da var han plutselig ikke intr i henne lengre, nå var det MEG han ville ha...

Så jeg ble helt fortvila. Hvorfor lå han med meg når han egentlig vil ha venninna mi??? Hvorfor sa han ingenting?? Hvorfor sier han plutselig at det er meg han vil ha??? Og en uke etter er det plutselig venninna mi igjen... Og i går savna han meg...???

Igjen sitter jeg med tusen spørsmål, klar til å gi opp, klar til å si hva jeg mener... Men hver gang lar jeg det være, jeg er jo glad i han, tross alt...

Jeg vet ikke... Det er vel ingen hensikt å si til "Prat med han!", for du har jo tilsynelatende prøvd? Kanskje det vil hjelpe å si rett ut hva DU mener om forholdet, og la han trekke sin konklusjon ut fra det. SI hva du er missfornøyd med, hva du føler osv. Ikke forlang et svar med en gang, for han vil nok tenke, tro meg! Og hvis det ikke fungerer etterpå, så vil det kanskje aldri gjøre det... Uansett hva som måtte være årsaken...

Nei, jeg vet ikke jeg... Har aldri vært så flink sjøl heller å si ting jeg mener, så jeg burde nok ikke si så høyt. Men dette er ihvertfall hva JEG ville gjort i din situasjon...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86357-kj%C3%A6restel%C3%B8s/#findComment-470450
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...