Gå til innhold

Hipp hurra Tyrkia, Alanya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke Alanya, men Balcova ved Ismir og Cesme flere ganger.

...og Icmeler (Marmarisbukten) i starten av august neste år.

Ikke veksle til Tyrkiske lira før avreise. Ta med norske sedler og visakort. Fordel gjerne reisekassen på flere visakonti, så har dere penger selv om et kort skulle bli borte. Jeg har ikke sett noe sted de tar American Express kort.

Hilsen

Lengsel1365380312

GLED DEG!!! Jeg har vært der to ganger, og jeg stortrivdes! Jeg vil gjerne tilbake igjen også...

Du gjør som ColPappa sier, lurest i å ta med norske 100-lapper. Da kan du gjøre mange gode kjøp. De "higer" etter norske penger.

Tyrkiske lire trenger du bare for småkjøp - vann og beagels, samt restaurantene er også ok å betale med tyrkiske penger.

Igjen - gled deg masse! Og god tur når du kommer så langt!

hei

ja gled deg det er mitt favoritt sted nr 1. vi skal også dit i mai den 31 så dann og i 14 dager.

kanskje du skal dit samtidig? send meg en mail da vell. jeg elsker det stedet alt er så topp har vært der 7 ganger på de tre siste årene......

[email protected]

Lottemor1365380387

Jepp.

Der har vi vært 7 ganger.

2 i Side og retsen i Alanya.

Gled dere det er dødsdeilig der.

Skal dere til Alanya så spis på en resturant som heter Ferrys.

-absolutt å anbefale.

Stranda-kleopatrastranda i Alanya er ikke akuratt det man kan kalle barnevennlig.

Høye bølger og ikke langgrunn.

Men det er så deilig der.

I Side er det langgrunnt og den mest barnevennlige stranden.

Bare spør jeg kan byene utenatt :)

m.v.h

Hei og hopp - kanskje vi kan ha et DOL treff?

Har vært i Alanya bare 2 ganger jeg da, men reiser garantert ned igjen!

Ta med norske kroner og visakort. Noe særlig med klær trenger du ikke, for det er nok å kjøpe!

Noen restauranter har flotte lekeapparat, hold utkikk etter dem - herlig å få litt fred og ro når en spiser.

Ettersom jeg liker varmen veldig godt, er mai litt i seneste laget for meg, - i år var vi der de to første ukene i juni - om vi får råd så blir det nok de 2 midterste ukene neste år.

Gled dere!!

Annonse

Hei og hopp - kanskje vi kan ha et DOL treff?

Har vært i Alanya bare 2 ganger jeg da, men reiser garantert ned igjen!

Ta med norske kroner og visakort. Noe særlig med klær trenger du ikke, for det er nok å kjøpe!

Noen restauranter har flotte lekeapparat, hold utkikk etter dem - herlig å få litt fred og ro når en spiser.

Ettersom jeg liker varmen veldig godt, er mai litt i seneste laget for meg, - i år var vi der de to første ukene i juni - om vi får råd så blir det nok de 2 midterste ukene neste år.

Gled dere!!

Takk for svar alle sammen! Vi reiser 24.mai, sammen med Kinafamiliene våre fra første hentereise, så vi blir 12 voksne og 10 barn, hei og hå det skal nok merkes når vi kommer deisende inn på resturangene, solbrente, sultne og øltørste med skrålende unger 2-7 år, tenker kelnerne blir kjempehenrykte...

Takk for svar alle sammen! Vi reiser 24.mai, sammen med Kinafamiliene våre fra første hentereise, så vi blir 12 voksne og 10 barn, hei og hå det skal nok merkes når vi kommer deisende inn på resturangene, solbrente, sultne og øltørste med skrålende unger 2-7 år, tenker kelnerne blir kjempehenrykte...

...det blir de faktisk!!! Kelnere i tyrkia har et utrolig håndlag med barn! :-) God tur!

...det blir de faktisk!!! Kelnere i tyrkia har et utrolig håndlag med barn! :-) God tur!

Vet no ikke jeg. har vært der en gang i mitt liv og aldri mer sier jeg. Det er skikkelig ureinslig der, vi ble skikkelig matforgiftet selv om vi tok ALLE forhåndsregler. Ville aldri tatt med ungene der, mannfolkene er skikkelig ufordragelig, og man får ikke gå i fred på gaten, det er om å gjøre å dra deg inn i butikken eller i restauranten, er du så syndig at du ser på noe i en butikk er du solgt, nei dra et annet sted, dette er ikke et sted å dra med barna...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...