Gå til innhold

Legalisering - hvor lang tid?? Nå 3 uker

Anbefalte innlegg

Det er nå 20 dg siden vi leverte papirene til AF.. Har ennå ikke hørt noe og lurer på om det er noe som gjør at det tar litt lenger tid enn f.eks 9 dager som det tok for et annet par??? Hva ser de etter hos fylkesmannen?? De skal sjekke at det er riktig stempel, men er det noe mer??

Det spiller vel egentlig ingen rolle akkurat nå, for papirene går jo ikke før i slutten av januar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86449-legalisering-hvor-lang-tid-n%C3%A5-3-uker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som du vet tok det ikke så lang tid med oss. Vet ikke hvorfor.

Ser på AF sine sider at de fikk inn mange dokumenter som skulle til Colombia nå rett før juleferien.Så det er nok grunnen til at det tar litt lenger tid.

Papirene går vel uansett ikke til Colombia før ferien der er slutt, så dere har jo god tid nå. Siste papiren gikk vel 13.des.

Skjønner likevel at det er tungt å vente.

Stooor venteklem fra

Får dere tilbakemelding på alt????

Jeg er søker på Kina. Fra jeg sendte inn mine papirer hørte ikke jeg mer før papirene var sendt til Kina.

Kanskje det er standard prosedyre å kun gi beskjed når papirne går videre?

I såfall vil dere ikke høre noe før i januar.

Dere ville nok fått beskjed dersom noe var galt. Så så lenge dere ikke hører noe kan dere ta det med ro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...