Gå til innhold

En gal manns tanker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble også litt faschinert, Lest boka American Psycho ?

Jepp, opp til flere ganger!:-)

Genial bok det også, selv om visse scener gjør meg nesten kvalm... Som feks den da han putter den rotta opp i musa på deet ene offeret... HAdde mareritt første gang jeg leste detn ja...;-)

Ulv I Faarikaal

Jepp, opp til flere ganger!:-)

Genial bok det også, selv om visse scener gjør meg nesten kvalm... Som feks den da han putter den rotta opp i musa på deet ene offeret... HAdde mareritt første gang jeg leste detn ja...;-)

Jeg har en pocket av den og har lånt den ut til flere, bare en har lest, de andre har gitt meg den tilbake etter 20 sider omtrent.

Jeg har en pocket av den og har lånt den ut til flere, bare en har lest, de andre har gitt meg den tilbake etter 20 sider omtrent.

Skjønner det, den kan være litt motbydelig om du da ikke er en smule morbid selv...:-)

Jeg derimot elsker denne type bøker/filmer så...

Gleder meg til og lese denne faktisk...

Ulv I Faarikaal

Skjønner det, den kan være litt motbydelig om du da ikke er en smule morbid selv...:-)

Jeg derimot elsker denne type bøker/filmer så...

Gleder meg til og lese denne faktisk...

Hvis man har fått føle på kroppen den isnende kulda, rendyrkede egoismen og ondskapen fra en ekte og intelligent psykopat, så skjønner men hva det snakkes om. Forteller man andre om et slikt menneske, blir man ansett som gal selv, fordi ingen vil tro det finnes.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...