Gå til innhold

Hva har jeg gjort han?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Sannsynligvis har du vært alt for masende. En må behandle en 17-åring annerledes enn en noe yngre tenåring.

Kanskje du fortjente det?

Vet selv at jeg kan drive mine tenåringer til vanvidd med mitt nervøse mas selv omd e vet at jeg vil deres beste. JEG ville derfor bare tatt det til meg, og tenkt igjennom om jeg kunne forandre på noe i egen oppførsel for å slippe slike SMS'er for ettertiden.

Har DU ikke noe å klandre deg for, ville jeg derimot sagt at slikt tolererer vi ikke her i huset. Ferdig med det.

Men husk, respekt og pen oppførsel må gå begge veier i en familie. En tenåring har ofte like mye uregjerlige hormoner som vi damer har før mensen. Og tenk på hvordan vi kan være da...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86568-hva-har-jeg-gjort-han/#findComment-474654
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...