Gjest notno Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Hva får en 17 åring til å skrive en sms til sin mor der det står: " ...det driter jeg i! Ikke kontakt meg noe mer! Fuck off!" 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 At de har forstått at uansett hva du sier eller gjør er det de selv som bestemmer. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 25. desember 2002 Skrevet 25. desember 2002 Sannsynligvis har du vært alt for masende. En må behandle en 17-åring annerledes enn en noe yngre tenåring. Kanskje du fortjente det? Vet selv at jeg kan drive mine tenåringer til vanvidd med mitt nervøse mas selv omd e vet at jeg vil deres beste. JEG ville derfor bare tatt det til meg, og tenkt igjennom om jeg kunne forandre på noe i egen oppførsel for å slippe slike SMS'er for ettertiden. Har DU ikke noe å klandre deg for, ville jeg derimot sagt at slikt tolererer vi ikke her i huset. Ferdig med det. Men husk, respekt og pen oppførsel må gå begge veier i en familie. En tenåring har ofte like mye uregjerlige hormoner som vi damer har før mensen. Og tenk på hvordan vi kan være da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.