Gjest @nonymus Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Er det mulig i Outlook Ekspress (eller et annet mailprogram) å sende mail til èn eller flere grupper uten at alle addressene kommer opp? 0 Siter
KaVa Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Ja, Det er et feldt som heter "blindkopi" eller bcc. adressene du legger her, blir ikke synlige for mottagerne! 0 Siter
Zirine Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Bruk BCC feltet. I To-feltet skriver du gjerne din egen mailadresse. Alle som sender ut til store grupper burde bruke BCC funksjonen all den tid at det ikke er alle som liker å få mailadressen publisert for gudogenhver mann. Dessuten gir det mer spam. Så ære være deg for at du tenker på det. 0 Siter
Aika Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Bruk BCC feltet. I To-feltet skriver du gjerne din egen mailadresse. Alle som sender ut til store grupper burde bruke BCC funksjonen all den tid at det ikke er alle som liker å få mailadressen publisert for gudogenhver mann. Dessuten gir det mer spam. Så ære være deg for at du tenker på det. Jeg ser ikke Bcc i express jeg? Har bare "to" og "cc".. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Jeg ser ikke Bcc i express jeg? Har bare "to" og "cc".. Når du står i meldinga du skal sende - trykk "View" og hak av for "all headers" Da kommer bcc-linja opp også ) mvh 0 Siter
Aika Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Når du står i meldinga du skal sende - trykk "View" og hak av for "all headers" Da kommer bcc-linja opp også ) mvh Takk! 0 Siter
Gjest @nonymus Skrevet 22. desember 2002 Skrevet 22. desember 2002 Bruk BCC feltet. I To-feltet skriver du gjerne din egen mailadresse. Alle som sender ut til store grupper burde bruke BCC funksjonen all den tid at det ikke er alle som liker å få mailadressen publisert for gudogenhver mann. Dessuten gir det mer spam. Så ære være deg for at du tenker på det. Takk! Er allerede utprøvd, funket helt fint. =0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.