Gå til innhold

Ærre greit?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For meg så var det også greit at kjærsten min møtte eksen sin. Han var støtt og stadig sammen med henne.

Jeg stolte så mye på han, og tenkte at Nei, herregud.. det er meg han er glad i.

Helt til han var på en fest jeg ikke var på, og sef var eksen hans også der. Jeg ringte og ringte den kvelden, men han tok ikke tlf.

Dagen etterpå fikk jeg høre av ei annen venninne at han hadde vært utro mot meg med eksen sin på den festen. Hun hadde nemlig stått og sett på at de råklina på stuegulvet, og gikk inn på et rom ettepå. De to alene.

Da var jeg forbanna, og angra helt sinnsykt på at jeg hadde stolt på han.

Jeg sier ikke at kjærsetn din ikke er til å stole på. Men vær forsiktig bare.

Hvis hun/han virkelig hadde kommet over eksen sin, så hadde hun/han klart å la eksen være i fred. FOR DIN SKYLD også!

Bare vær forsiktig!

Lykke til :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86648-%C3%A6rre-greit/#findComment-473399
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...