Gå til innhold

Hva har dere i vinduskarmen på...

Anbefalte innlegg

... soverommet?

Har alltid lurt på hva andre har i karmen på det rommet, eller om de i det hele tatt har noe der...

Selv har jeg stablet bamsene jeg har fått igjennom årene der, sammen med ei lampe!

Noen jeg kan få litt annen ispirasjon fra?

Hilsen en nyskjerrig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86676-hva-har-dere-i-vinduskarmen-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

I den ene står det to planter, eller var det tre... I den andre står et sett med to brune keramikkrukker og to lysestaker. Og en liten pynteskilpadde med briler som har mange skilpaddeunger oppå seg, og som er laget i skjell.

I vinduskarmen til ungene, som er høyt oppe på veggen, sto en gang alle bamsene deres. Nå er de visst revet ned og slengt andre steder.

Ooops...ikke fornærmet vel? Jeg spøkte bare.

Beklager!:-)

Neida, gadd bare ikke skrive en lang utredning akkurat da. Trodde det var helt vanlig å ikke ha vinduskarm jeg. Omtrent halvparten av husene vi har bodd i har vært uten vinduskarmer tenker jeg. Noen av dem har hatt hyller hengt opp som "vinduskarmer". I huset vårt nå har vi en hylle under det store stuevinduet, ellers ingenting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...