Gjest sussebass Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Leste boka til Kristin Kirkemo. Der beskriver hun at hun må kle seg naken, ned på alle fire med rompa i været, slik at fangevokterene kan sjekke at de innsatte ikke har med seg narko eller annet. Gjelder dette absolutt alle fanger i norske fengsler? Hva med de som ikke engang røyker, og iallefall ikke bruker narko? Har aldri vært i fengsel, og har heller ikke tenkt meg dit, men dette er noe jeg lurer på. Må være nesten like ubehagelig for betjenten som for fangen.. Klarer ikke helt å se for meg søstra til Kristin Kirkemo i en slik situasjon.. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Nei, bare de som har narkotikadommer eller andre grunner til å stikke rumpa i været... 0 Siter
Gjest sussebass Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Nei, bare de som har narkotikadommer eller andre grunner til å stikke rumpa i været... Javel, men Kristin soner ikke for narkotika, men drapsplanlegging. Kanskje fordi hun er tidligere narkoman? Får håpe det, for det høres helt grusomt ut. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Javel, men Kristin soner ikke for narkotika, men drapsplanlegging. Kanskje fordi hun er tidligere narkoman? Får håpe det, for det høres helt grusomt ut. Uansett burde alle sjekkes for narkotika i fengslene (men kanskje på en litt mindre ubehagelig måte). Det er jo nesten lettere å få tak i knark innenfor murene enn utenfor. "................" 0 Siter
Gjest også i tollen Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Du kan også bli utsatt for dette i tollkontroll f.eks på danskebåten eller på flyplassen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.