Gå til innhold

Må alle fanger gjenom naken-undersøkelse?

Anbefalte innlegg

Gjest sussebass

Leste boka til Kristin Kirkemo. Der beskriver hun at hun må kle seg naken, ned på alle fire med rompa i været, slik at fangevokterene kan sjekke at de innsatte ikke har med seg narko eller annet.

Gjelder dette absolutt alle fanger i norske fengsler? Hva med de som ikke engang røyker, og iallefall ikke bruker narko?

Har aldri vært i fengsel, og har heller ikke tenkt meg dit, men dette er noe jeg lurer på. Må være nesten like ubehagelig for betjenten som for fangen..

Klarer ikke helt å se for meg søstra til Kristin Kirkemo i en slik situasjon..

Fortsetter under...

Gjest sussebass

Nei, bare de som har narkotikadommer eller andre grunner til å stikke rumpa i været...

Javel, men Kristin soner ikke for narkotika, men drapsplanlegging.

Kanskje fordi hun er tidligere narkoman?

Får håpe det, for det høres helt grusomt ut.

Javel, men Kristin soner ikke for narkotika, men drapsplanlegging.

Kanskje fordi hun er tidligere narkoman?

Får håpe det, for det høres helt grusomt ut.

Uansett burde alle sjekkes for narkotika i fengslene (men kanskje på en litt mindre ubehagelig måte). Det er jo nesten lettere å få tak i knark innenfor murene enn utenfor.

"................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...