Gå til innhold

Kjede-julekort til NHD - Heng dere på! :-)

Anbefalte innlegg

Gjest natolars

Hei NHD!

Jeg vil bare ønske deg god jul og et godt nytt år! Tror samtlige brukere av dette forumet setter enormt stor pris på din kompetanse og tilstedeværelse. Jeg setter iallefall stor pris på at den jobben du gjør!

Var bare det jeg ville si... :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86690-kjede-julekort-til-nhd-heng-dere-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

god jul :-)

Jeg vil også ønske deg, NHD, en riktig gor jul og et like så fint nytt år :) Og måtte du få det meste av det du ønsker deg.....HEHE!

Når er du tilbake her på forumet?? Håper du ikke blir borte for lenge, for d er mange som trolig trenger deg, mer enn du kanskje aner, rundt omkring.

*Juleklem*

Jeg vil også ønske deg, NHD, en riktig gor jul og et like så fint nytt år :) Og måtte du få det meste av det du ønsker deg.....HEHE!

Når er du tilbake her på forumet?? Håper du ikke blir borte for lenge, for d er mange som trolig trenger deg, mer enn du kanskje aner, rundt omkring.

*Juleklem*

Ja, jeg vil bare si at jeg setter pris på denne tjenesten, og den jobben du gjør. Det er mitt ønske at du får en god jul!!

Take care! ;)

Annonse

Gjest Windsong

Ja, jeg vil bare si at jeg setter pris på denne tjenesten, og den jobben du gjør. Det er mitt ønske at du får en god jul!!

Take care! ;)

Hei NHD!

Håper du får en god jul, en velfortjent ferie og et knakende godt nyttår!

Du gjør en kjempejobb!!!

:-)

Annonse

Hei NHD!

Håper du får en god jul, en velfortjent ferie og et knakende godt nyttår!

Du gjør en kjempejobb!!!

God jul og godt nytt år, ønsker jeg deg, NHD!

Tusen takk for at du har svart på en del av innleggene mine. Det setter jeg veldig pris på!

Nå håper jeg du får slappet litt av i jula, det har du fortjent. :)

Julehilsen fra

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg takker dere alle for hilsener og gode ord. Det er utrolig oppmuntrende å lese at noen har nytte av det en gjør.

Jeg ønsker dere alle en rolig og fredelig jul og et utviklende nytt år!

Mvh

Jeg takker dere alle for hilsener og gode ord. Det er utrolig oppmuntrende å lese at noen har nytte av det en gjør.

Jeg ønsker dere alle en rolig og fredelig jul og et utviklende nytt år!

Mvh

Syns det var på sin plass at jeg "hang meg på" her , jeg også.. Hadde ikke jeg funnet dette forumet på det tidspunktet jeg gjorde, ville jeg sannsynligvis ligget "tynt an" nå......

Takk for alle svar jeg har fått!

Ønsker deg en God Jul og et Riktig Godt Nytt År!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...