punkyB Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 Ser ut som om de her på jobben har det - er den eneste på min avdeling - og ellers ikke så mange å se. *danser på bordet* 0 Siter
mrxx Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 Hei punkis....jeg har tatt juleferie og nyter stillheten her i huset. Kona er på butikken og ungene sover, herlig:-)) Danser du naken eller er du anstendig kledd?? Håper du får en virkelig flott jul:-)) 0 Siter
punkyB Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Skrevet 23. desember 2002 Hei punkis....jeg har tatt juleferie og nyter stillheten her i huset. Kona er på butikken og ungene sover, herlig:-)) Danser du naken eller er du anstendig kledd?? Håper du får en virkelig flott jul:-)) Er da på jobb så litt anstendig må jeg være *S* Jeg skal forresten ikke så langt unna i julen. Modern har funnet seg en kyllingbonde på nabostedet ditt sånn ca. En riktig god jul til deg også !! :-)) 0 Siter
mrxx Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 Er da på jobb så litt anstendig må jeg være *S* Jeg skal forresten ikke så langt unna i julen. Modern har funnet seg en kyllingbonde på nabostedet ditt sånn ca. En riktig god jul til deg også !! :-)) Kyllingbonde??.....det blir vel nok høne på han i jula da:-)) Kommer du å besøker meg da eller? 0 Siter
punkyB Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Skrevet 23. desember 2002 Kyllingbonde??.....det blir vel nok høne på han i jula da:-)) Kommer du å besøker meg da eller? Vi får satse på at det blir noe på han :-) Var litt morsomt å se - tusener på tusener av små pipiper som vrimler rundt i en diger låve. Den første kyllingbiten etterpå smakte ikke helt da..... Jeg tror ikke jeg tør å besøke deg gitt *S* 0 Siter
mrxx Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 Vi får satse på at det blir noe på han :-) Var litt morsomt å se - tusener på tusener av små pipiper som vrimler rundt i en diger låve. Den første kyllingbiten etterpå smakte ikke helt da..... Jeg tror ikke jeg tør å besøke deg gitt *S* Hehe, skjønner jo at det ikke smakte helt som vanlig ja:-) Tør du ikke å besøke meg??...redd for at jeg skal voldta deg eller noe??.....:-) 0 Siter
punkyB Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Skrevet 23. desember 2002 Hehe, skjønner jo at det ikke smakte helt som vanlig ja:-) Tør du ikke å besøke meg??...redd for at jeg skal voldta deg eller noe??.....:-) Det er jeg definitivt ikke redd for. Hadde du prøvd hadde du ikke greid det heller - jeg er sterkere enn deg !!!!! hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.