Gå til innhold

Har alle tatt juleferie ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei punkis....jeg har tatt juleferie og nyter stillheten her i huset. Kona er på butikken og ungene sover, herlig:-))

Danser du naken eller er du anstendig kledd??

Håper du får en virkelig flott jul:-))

Er da på jobb så litt anstendig må jeg være *S*

Jeg skal forresten ikke så langt unna i julen. Modern har funnet seg en kyllingbonde på nabostedet ditt sånn ca.

En riktig god jul til deg også !! :-))

Er da på jobb så litt anstendig må jeg være *S*

Jeg skal forresten ikke så langt unna i julen. Modern har funnet seg en kyllingbonde på nabostedet ditt sånn ca.

En riktig god jul til deg også !! :-))

Kyllingbonde??.....det blir vel nok høne på han i jula da:-))

Kommer du å besøker meg da eller?

Kyllingbonde??.....det blir vel nok høne på han i jula da:-))

Kommer du å besøker meg da eller?

Vi får satse på at det blir noe på han :-)

Var litt morsomt å se - tusener på tusener av små pipiper som vrimler rundt i en diger låve. Den første kyllingbiten etterpå smakte ikke helt da.....

Jeg tror ikke jeg tør å besøke deg gitt *S*

Vi får satse på at det blir noe på han :-)

Var litt morsomt å se - tusener på tusener av små pipiper som vrimler rundt i en diger låve. Den første kyllingbiten etterpå smakte ikke helt da.....

Jeg tror ikke jeg tør å besøke deg gitt *S*

Hehe, skjønner jo at det ikke smakte helt som vanlig ja:-)

Tør du ikke å besøke meg??...redd for at jeg skal voldta deg eller noe??.....:-)

Annonse

Hehe, skjønner jo at det ikke smakte helt som vanlig ja:-)

Tør du ikke å besøke meg??...redd for at jeg skal voldta deg eller noe??.....:-)

Det er jeg definitivt ikke redd for.

Hadde du prøvd hadde du ikke greid det heller - jeg er sterkere enn deg !!!!! hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...