Gå til innhold

Med ønske om en gledelig jul til ALLE :o)

Anbefalte innlegg

Lenge siden sist nå! Vi kom hjem 11 desember, men har hatt en syk liten nykomling. Det har ikke blitt mye av hverken julestri, forberedelser eller julekos, så at det faktisk er lille julaften i dag - ja, DET er litt surrealistisk!

Nå har det gått seg til, lillesøster er i rimelig bra form og vi har tro på at julen vil bli akkurat slik som vi håpet på!

Akkurat nå sitter hun på kjøkkenet sammen med pappa og fire av sine søsken (kun eldstebror som mangler, han feirer jul hjemme hos seg selv i år) og spiser SEN frokost. Etterpå skal vi ta et krafttak og få det siste på plass - og i kveld tenker jeg at alt kommer til å bli same procedure as last year: Unger som legger seg (med julestrømpen klar!!) som må på do, som må drikke vann, som lurer på om de kan få åpne èn pakke osv osv.

DET ER JUL!!! :o)))

Koooos dere nå, alle sammen!

Fortsetter under...

Gjest Kinamamma nr 1 !!!

Hei Lilja!!

Velkommen hjem med deres lille juleprinsesse!! Synd at hun har vært syk men det kommer seg nok etterhvert,med kjærlighet og god pleie så er det nok ikke lenge til hun er like frisk og aktiv som sine medsøstre(og brødre) fra Kina!! Her hos oss er det to jenter som ikke har ro hverken dag eller natt de venter spent på JULENISSEN!!!

Storebror venter nok han også bare litt roligere enn sine søstre:o))

Elstejenta laget 11!! julepresanger på ca 1 time i går kveld så her går det unna!

Vi voksne gleder oss til juledager sammen med alle våre kjære,små og store,TENK SÅ HELDIGE VI ER!!!

Ønsker dere alle en FREDELIG OG FIN JUL og takk for alle koselige innlegg i året som snart er omme!God bedreing til lillesøster!

Juleklemmer fra

Hei Lilja!!

Velkommen hjem med deres lille juleprinsesse!! Synd at hun har vært syk men det kommer seg nok etterhvert,med kjærlighet og god pleie så er det nok ikke lenge til hun er like frisk og aktiv som sine medsøstre(og brødre) fra Kina!! Her hos oss er det to jenter som ikke har ro hverken dag eller natt de venter spent på JULENISSEN!!!

Storebror venter nok han også bare litt roligere enn sine søstre:o))

Elstejenta laget 11!! julepresanger på ca 1 time i går kveld så her går det unna!

Vi voksne gleder oss til juledager sammen med alle våre kjære,små og store,TENK SÅ HELDIGE VI ER!!!

Ønsker dere alle en FREDELIG OG FIN JUL og takk for alle koselige innlegg i året som snart er omme!God bedreing til lillesøster!

Juleklemmer fra

kjære Lilja :o))

En riktig god jul til deg også !!!! Håper inderlig at lillesøster blir snart frisk, og at resten av familien holder seg friske og fine alle mann !!!

Det er jo fint med jula, den kommer nå enten vi er klare eller ikke :o))))

Jeg har nemlig ikke hatt så veldig god tid til juleforberedelser jeg heller *ler*. En aktiv og nyskjerrig liten dame har æren for det....... *S*

Håper i allefall dere får en vidunderlig jul !!

Klem fra

Gjest kinamamsen

Jeg ønsker dere en fortsatt god jul og et godt nyttår. Jeg er litt bekymret for den syke lillesøsteren, men jeg håper det er forbigående og at dere koser dere der hjemme i Kråkeslottet. Jeg ønsker dere alt godt og gleder meg til en liten tilstandsrapport når du har tid og overskudd på nyåret.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...